تمامی آرشیوها از ابتدا به ترتیب درحال بارگذاری هستند و به صورت روزانه آپدیت خواهند شد و در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت
آرشیو رویدادهای ECW قرار گرفت , سایر آرشیوها بزودی!!

رویداد WWE WretleMania 42

9.0
رویداد WWE WretleMania 42 9.0
شب دوم اضافه شد!!
گزارش فارسی و صوت گزارش شب اول و دوم قرار گرفت!!
WRESTLING CITY
خانه پرو رسلینگ در ایران

پخش آنلاین یا دانلود

رویداد WWE WretleMania 42

🥊 لیست مسابقات شب اول()
      • شب اول
      • 1. Cody Rhodes vs. Randy Orton
      • 2. Seth Rollins vs. Gunther
      • 3. AJ Lee vs. Becky Lynch
      • 4. McIntyre vs. Fatu
      • 5. Usos & LA Knight vs. The Vision & IShowSpeed
      • 6. Stephanie Vaquer Vs. Live Morgan
      • 7. Women’s Tag Team Fatal 4-Way
      • شب دوم
      • 1. CM Punk vs. Roman Reigns
      • 2. Jade Cargill vs. Rhea Ripley
      • 3. Brock Lesnar vs. Oba Femi
      • 4. Intercontinental Ladder Match
      • 5. Sami Zayn Vs. Trick Williams
      • 6. Finn Balor Vs. Domink
معرفی و جزئیات رویداد+

معرفی رویداد رویداد AAA Noche de los Grandes 2026

رویدادهای ویژه یا همان Pay Per View که امروزه در کمپانی WWE با عنوان Premium Live Event یا PLE شناخته می‌شوند، مهم‌ترین ایونت‌های ماهانه یا سالانه هر کمپانی پرو رسلینگ هستند.

این رویدادها معمولاً بر پایه درگیری‌ها و داستان‌هایی شکل می‌گیرند که در شوهای هفتگی اتفاق افتاده‌اند و اغلب شامل مسابقات مهم، رقابت‌های قهرمانی و پایان یا ادامه فیودهای بزرگ هستند.

در کمپانی WWE، مهم‌ترین رویداد سالانه WrestleMania است؛ همان‌طور که در کمپانی AEW رویداد Double or Nothing جایگاه ویژه‌ای دارد.

رویدادهای ویژه معمولاً در سالن‌های بزرگ‌تر و با تماشاگران بیشتر برگزار می‌شوند و بسیاری از آن‌ها گاهی خارج از آمریکای شمالی برگزار می‌شوند تا طرفداران کشورهای دیگر هم این تجربه را از نزدیک ببینند.

برای خیلی از طرفداران، این رویدادها حکم قسمت پایانی یک فصل از سریال را دارند؛ جایی که نتیجه داستان‌ها مشخص می‌شود و مسیر درگیری‌های جدید شروع می‌گردد.

نکات و ابزار دانلود+
📱 اندرویدMX PlayerADM
🍎 آیفونVLC PlayerDocuments
💻 ویندوزMedia Player ClassicIDM
🔴 نکته دانلود: جهت دانلود با نهایت سرعت، ف.شکن را خاموش کنید.
🔵 پشتیبانی: در صورت بروز مشکل در پخش آنلاین یا خرابی لینک‌ها، در بخش نظرات اعلام کنید.
پخش آنلاین یا دانلود

رویداد WWE WretleMania 42

WRESTLING CITY

رسلینگ سیتی؛ قدیمی‌ترین و کامل‌ترین آرشیو اختصاصی کشتی کج، UFC و بوکس در ایران

برای نمایش لینک‌های دانلود و استریم، لطفاً ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری شوید.
گفتگوی رسلینگ سیتی
471 نظر
پروفایل‌های عمومی کاربران فعال است روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقه‌مندی‌های رسلینگ‌شان را ببینی. تو هم می‌توانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقه‌مندی‌های خودت را کامل کنی.
  1. 1 ماه قبل

    دوستان باور میکنید مسابقه سی ام پانک و رومن رینز نمره پنج ستاره رو از دیو ملتزر گرفت یعنی بعد اینکه اینو فهمیدم متوجه شدم ستاره هایی که به مسابقات میدن دوهزار هم نمی ارزه

  2. 1 ماه قبل

    من برا مسابقه براک رفتم چیپس و پفک خریدم ولی مسابقه زودتر از چیپس تموم شد و یه عالمه پفک موند رو دستم
    اوماس با اون قدش مسابقش طولانی تر بود
    این که فقط اوبا بود
    دارن الکی گندش میکنن
    گاهی وقتا کمپانی یه جوری یکیو گنده میکنه که من فک میکنم بجای اینکه کمپانی به طرف پول بده، طرف به کمپانی پول میده

  3. 1 ماه قبل

    امیر حسین دیگه نبینم داری از تریپل اچ تعریف میکنیا
    دیگه رسما رید به کمپانی آخه چرا باید براک لزنر اون شکلی شکست بخوره بله من راضی بودم اوبا فمی ببره ولی نه به این افتضاحی براک لزنری که با هر کشتی گیری مچ میداد حداقل باید ۱۰تا فینیشر می‌خورد تا وا بده من نمیدونم این تریپل اچ مادر….. بلد نیست یا حوصله نداره یه مسابقه خوب ارائه بده
    من از سال ۲۰۱۴ که شروع کردم به دنبال کردن رسلینگ از همون اول از تریپل اچ بدم میومد ینی تف تو زاتت وینس مکمن ۱۰۰میرزه به این

  4. 2 ماه قبل

    امیر حسین 2 – 3 روز پیش ثبت نام کردم اشتراک خریدم امروز میگه نام کاربری یافت نشد
    با همون یوزر و ایمیل دوباره ثبت نام کردم ولی الان اشتراک ندارم واسه دیدن رسلمنیا و چیزای دیگه هم میگه اشتراک ندارید

  5. wwf 2001
    2 ماه قبل

    سلام ببخشید من تازە با‌ سایتتون آشنا شدم، یه سوال داشتم، امکان گذاشتن مسابقات به صورت جدا جدا وجود نداره؟ الان من یه مسابقه‌ رو میخوام ببینم باید کل شو رو دانلود کنم. ممنون میشم جواب بدید

  6. 2 ماه قبل

    چه مین اونت شاهکاری داشت خب وقتی میتونن همچی مین اونت شاهکاری خلق کنن چرا بقیه مسابقات رو خراب میکنن،کل رسلمنیا مثل مین اونتش بود ببینم کس دیگه ای جرات اوردن اسم aew رو میکرد؟دمت گرم جواد خیابانیِ خودم تو هم شاهکار بودی تو هم صدت رو گذاشتی کلا بد قولی شیش هفت ساله ات رو شستی و بردی،ولی جان من سعی کن دیگه بد نیکی بلا😍😍😘😘رو دیگه نگی،

  7. 2 ماه قبل

    ممنون از امیر حسین عزیز که با این مشکل اینترنت بازم تونست شو ها و رویداد ها رو بزاره واقعا ازش ممنونیم
    و یه سری دوستان که کیک آف یا مراسم های دیگه رو میخوان درک میکنم که واقعا دوست دارید ببینید اما این رو هم در نظر بگیرید دانلود و آپلود کردن همین شو ها و رویداد ها زمان زیادی برده و بقیه موارد زیاد مهم نیست چیزی هست که خودتون هم میدونید ولی من مشتاق رویداد 2026 AEW Dynasty هستم امیدوارم که بتونیم بزودی با گزارش امیر حسین عزیز این رویداد رو ببینیم
    و از همشون مهمتر پادکست هست
    با تشکر فراوان

  8. 2 ماه قبل

    سلام آق امیر حسین جون من دوباره برگشتم 🤣 اول اینکه دمت گرم از اینکه خیلی گرون نکردی اشتراکو دوم اینکه من میخوام المیشن چمبر تا شوهای راو و اسمکداون پخش شده تا رسلمنیا رو ببینم اول اینکه گزارش میشه آیا بعد اینکه از چه تاریخی باید ببینم همه اینارو؟

  9. 2 ماه قبل

    میخوام تمام شو های قبل رسلمنیا رو ببینم تا جذابیت بیشتری داشته باشه ولی میترسم یه شو اضافه ببینم همه چی لو بره… میشه بگین تا چه تاریخی از شو ها رو ببینم که بعدیش رسلمنیا باشه؟

  10. 2 ماه قبل

    اول اینکه از سایت خوبتون تشکر میکنم که با توجه به این شرایط در فاصله خیلی کوتاه شو هارو قرار میدید
    در رابطه با خود رسلمنیا هم نظر خودم رو خواستم بگم
    شب دوم خب خیلی بهتر از شب اول بود
    در مورد شب اول همه مچ ها بیشتر نمادین و سرگرم کننده بود و نمی‌خواستند خیلی مچ خفن و با شکوهی نمایش بدند یا شاید هم نتونستند و همچنین کلی فرصت خوب رو از دست دادن برای یه مچ خفن دقیقا مثل درو مک‌اینتایر و جیکوب فاتیو که میتونست شاید بهترین مچ شب باشه اما سوزوندنش
    البته توی شب یک من خودم به شخصه مچ ست‌رولینز و گونتر رو خیلی دوست داشتم اما خب پایان بندی افتضاحی داشت
    در مورد مین ایونت هم که قشنگ خراب کردند و میتونست تمام اون مین ایونت رو توی یک پرومو توی اسمکداون استفاده کنند و می‌خواهند این ریوالی رو طول بدند
    شب دوم مچ های به نسبت بهتری داشت
    براک لزنر هم بازنشسته شد خیلی ناراحت کننده بود اما کاش آخرین مچ براک اینطوری تحقیر نمیشد
    لدرمچ باحالی بود اما برنده مشخص بود
    بقیه مچ ها عادی بود و بعضی هاشون افتضاح بود تا برسیم به مین ایونت بهترین مچ رسلمنیا که حرفی باقی نمیزاره بهترین نمایشی که می‌توانستند داشته باشند بود و از دیدنش میشد لذت برد و واقعا یه مین ایونت بود در آخر هم رومن رینز بعد دو سال قهرمان شد

  11. 2 ماه قبل

    خواستم تشکر کنم از امیرحسین عزیز که وجودش صداش و دانشش واسه ما طرفدارای پرو رسلینگ نعمته. خداقوت و خسته نباشی . در مورد رسلمنیا هم جز 3 تا مسابقه لدرمچ. گونتر ست رولینز .رومن و پانک یه رویداد کاملا معمولی دیدیم به لطف داماد احمق وینس ممکن

  12. 2 ماه قبل

    یک ساله دارم میگم تف به هانتر
    اسطوره ها رو به استعداد های زپرتی فروخت اونم نه استعداد های موندنی
    سگ aew میارزه به این
    ای جی تو سه سال اخیر فقط باخت
    شد با اونهمه تجریه تگ تیم دراگون لی
    اخرشم گونتر پوکوندتش
    تو aew بود ده تا قهرمانی همزمان داشت و مسابقه های 5 ستاره با بهترین ها میداشت نه مسابقه ای پر چاپ و بدون فن

    1. 2 ماه قبل

      نوش جونشون. کسی که به خاطر یه چمدون دلار میخواد تو کمپانی بمونه همون بهتر که خراب بشه. مثل رندی که رسماً لجند میلر بود اونجوری شد. ای جی استایلز قاتل ابیس بود تو تی ان ای ببین چی شد آخرش! گلدبرگ قهرمان، ببین چقدر کوچیکش کردن

  13. 2 ماه قبل

    امیر حسین جان واقعا ممنونم بابت زحماتت خیلی حال میکنم وقتی شو هارو و پیپرویو هارو با گزارشگری تو نگاه میکنم فقط ممنون میشم راوی افتر مینا رو با صدای تو ببینم بازم ممنون بابت همچی

      1. 2 ماه قبل

        حرفت درسته نسبت به الیت سورپرایز کم داشت اما خب نصف مسابقه ها قابل حدس بود ولی شب دوم بهتر از شب اول بود مشتاق پادکست جدید هستیم که هم نظرت در مورد راسلمینا و اتفاقات بعد اون رو بدونیم

  14. 2 ماه قبل

    خیلی ممنون از زحماتتون برای اپلود این شو واقعا خسنه نباشید
    ۲۰ ساله که تقریبا کشتی کج میبینم ، ۵ ،۶ ساله که فقط پی پر ویو های مهم رو میبینم چون آبکی شده داستانا
    به کل این ۲۰ سال ندیده بودم سناریو های چرتی مث مچ جان سینا و گلدبرگ واشغال ترین سناریو ی ممکن رو برای بزرگای این کمپانی در نظر بگیرن
    واقعا گند زدن
    من حالم بشدت گرفته شد قشنگ مهدکودک شده ، این چه داستانای چرتیه براک چرا اینجوری رفت رندی چرا باخت
    اصلا نمیفهمم

    1. 2 ماه قبل

      همه میدونستیم براک میخواد بازنشست بشه اما این دیگه درست نبود کسی که رکورد آندرتیکر رو بعد از یه مسابقه بالای 20 دقیقه شکست بیاد تو 5 دقیقه ببازه و تمام این رو هیچکس قبول نمیکنه

    2. 2 ماه قبل

      وقتی آقای از خود راضی مثل تریپل اچ میاد مدیر و رئیس کمپانی میشه ، همینم میشه. کسی که این کارو بلد نیست ودستش برنمیاد باید بزاره کنار ، ولی این آقا هنوز داره ادانه میده و هرچی وینس مکمن ساخت رو داره خراب میکنه.
      شو داینامایت AEW کوالیتیش از رسلمنیا WWE بیشتره.

  15. 2 ماه قبل

    ادمین عزیز واقعا خسته نباشی که با این اوضاع نت با اختلاف یک روز آپلود کردی
    دمت گرم کارت درسته🙏
    یکی از افتضاح ترین رسلمنیا های تمام دوران بود!
    تحقیر رندی بعد از ۲ـ۳ سال هنوز ادامه داره…..

    مسابقه رومن و سی‌ام کل دو شب رو شست برد

  16. 2 ماه قبل

    شب اول که حال نداد به من . واقعا aew کاری کرده توقعات آدم رفته بالا
    کاش wwe ازین حالت کودکانه بیاد بیرون تا دو سال پیش داشت خوب پیش میرفت الان باز لوس بازی شده مسابقه ها
    امیدورام شب دوم سلطان پانک جمعش کنه و هیجان بیشتر باشه

  17. 2 ماه قبل

    سلام امیر حسین خوبی؟خسته نباشی واقعا بابت تمام زحماتت ممنونم که سعی می‌کنی خال مارو واسه چند ساعتم‌شده خوب کنی میگم گزارش فارسی شب دوم و امشب میزاری یا میوفته واسه فردا؟ممنون میشم جواب بدی

  18. 2 ماه قبل

    سلام ادمین کیفیت ۳۶۰p نمیزارید برای دانلود حجم دانلود مثلا ۱ گیگ نهایتا باشه لطفا اضافه کنید توی شوهای راو و اسمکدان و nxt و پی پرویوها مخصوصا چون حجم دانلودها خیلی بالاست شاید کسی بخواد با حجم پایین دانلود کنه

    1. AmirScofield مدیریت
      2 ماه قبل

      شایان جان این کیفیتی که شما ذکر کردید با توجه به ابعاد گوشی و لب تاپ و تبلت و تلوزیون های امروزی اصلا قابل استفاده نیست و هیچ کارایی نداره
      ما قبلا این کیفیت رو داشتیم و استقبال از این کیفیت کمتر از 1 درصد بود و هر روز هم کمتر میشد
      مخصوصا با وجود بسته های اینترنت ساعتی و نت شبانه و . . . که دیگه کمتر هم شد و جدا از این مورد در همه دنیا سه کیفیت استاندارد جهانی وجود داره
      از دنیای فیلم و سریال گرفته تا هر ویدئوی دیگه که 1080 و 720 و 480 هستند
      اون کیفیتی که شما فرمودید برای شبکه های استریم مثل یوتیوب و آپارات و . . . هستش اما مراجع دانلود سنتری پیرو این سه کیفیت جهانی هستند

  19. 2 ماه قبل

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقا امیر حسین عزیز
    بی‌زحمت اگر مقدور هست بعد از گزارش رسلمینیا و راو افتر مینیا شو های داینامایت و کالیژن و ان اکس تی رو هم به ترتیب تو سایت قرار بدین
    مخصوصا شوهای AEW رو چون بعد از رپی پر ویو روولوشن کشتی گیر های خوبی برگشتن یا اضافه شدن به راستر AEW
    با تشکر از زحمات شما

      1. 2 ماه قبل

        مشتی WWE دیگه وجود نداره.
        AEW و تمام.
        از وینس مکمن رفت دیگه WWE مثل سابق نیست. اریپل اچ همه لجندا و آیکان هارو تحقیر کرد ، خود تریپل اچ نمیدونست براک لزنر میخواد بازنشست بشه ، چون میخواست اونو بیشتر از این لوزر کنه و بعد بازنشست بشه.

      2. 2 ماه قبل

        اسپویل میخواد آخه؟! تابلو بود. آقا WWE مُرده، خیلی وقته مُرده، از وقتی چینی ممکن از ۲۰۱۰ به بعد تمام و کمال اختیارات رو داد دست یه عده سناریونویس جدید به جای وینس روسو ، و چاپلوسی خانواده آنویی. برام هم حقش بود. وقتی بخاطر پول تو کمپانی میمونی حقته اینجور تحقیر بشی

  20. GORBALI
    2 ماه قبل

    خسته نباشید و تشکر از شما
    امیرحسین جان دسترسی به کیک اف های دوشب مقدور هست برات که قرار بگیره در سایت در این شرایط بی نتی یا نه
    چند کامنت از جمله مال خودم رو دیروز جواب دادی گفتی اپلود شو مهم تر هست که درست هم میگی
    خواستم بپرسم قرار میگیرن کیک اف ها؟ یا تو شرایط امکانش نیست.

  21. 2 ماه قبل

    بازم طولانی شد بحثم. ولی می‌خوام بگم اینکه یه مدت تو فکر این بودم که شاون مایکلز چرا اینقدر زود از دنیای حضور تو رینگ wwe خداحافظی کرد؟ نتایج بازیهای این چند سال بهم ثابت کرده که بهترین تصمیم رو اون گرفت.

  22. 2 ماه قبل

    در ادامه بازم بگم: حق براک لزنر نبود به این روز بیوفته، حق گلدبرگ و رندی اورتن و ای جی استایلز و اندرتیکر و باتیستا نبود اینجوری بشن. از طرفی دیگه هم میگم نوش جونشون. وقتی بخاطر پول میایی ابهتت رو خراب میکنی، همون بهتر که خوار بشی. کاش اینا یکمی از کریس بنوا و میک فولی و خانواده هارت یاد میگرفتن، که برای کشتی حرفه‌ای حتی از جونشون هم گذشتن. همه چیز پول نیست.(لزوماً نه همه چی)

  23. 2 ماه قبل

    نتایج مسابقات تا حد زیادی قابل پیش بینی بود چون به رندی که اجازه قهرمانی 16 رو نمیدادن والتر رو هم میخوان شکست ناپذیره نشون بدن از اون طرف لیو مرگن هم روش زیادی مانور داده بودن و ای جی هم فقط میخواست تا رسلمینا کمربند رو نگه داره و بعدش برگرده خونه
    پیج هم برگشتش قشنگ بود ولی تریپل اچ از عمد گذاشت با جثه لاغرش و گردن آسیب دیده اش برنده بشه که طرفدارها خوشحال بشن درصورتی که والکریا و بیلی یا همون جکس و هم تیمیش خیلی قویتر و آماده تر بودن

  24. 2 ماه قبل

    حتی با وجود مدیریت تریپل اچ و نویسنده های مورد نظرش هم دیگه WWE یا wf به اوج و قدرت سابقش برنمیگرده. قشنگ شده مهد کودک. یادش بخیر یه آرش راد و عرفان رندی داشتیم تو گروه های تلگرامی که میگفتن: اینا دیگه کمپانی رو رسماً کردن بیزینس چرت، خبری از اوج گرفتن غولهایی مثل رندی و براک و تاپها نیست. خونواده آنویی هم کل کمپانی رو با پول گرفتن. AEW از نظر مچها عالیه ولی استوری ها ضعیفه. همون ژاپن رو دنبال کنیم بسه .

  25. 2 ماه قبل

    من خودم 15 ساله که کشتی کج میبینم ولی انصافا AEW با کیفیت بالای سطح مسابقات PPV هاش باعث شده مسابقات WWE خیلی آبکی و تکراری بنظر برسن.دیگه این رسلمینا بود و خیلی ازش انتظار میرفت که خیلی ضعیف بود.تعداد تماشاگرهاش هم 50 هزارتا بود که بنسبت سالهای قبل کم بود.

  26. 2 ماه قبل

    سلام خسته نباشید دمتون گرم که تو این وضعیت داغون رسلمنیا و شو های هفتگی قبلش کامل پوشش دادید خداقوت..یه خواهشی هم دارم اگه مقدور بود هال اف فیم ۲۰۲۶ رو هم قرار بدید ..دوست دارم صحبت های هال اف فیم هارو بشنوم مخصوصا ای جی استایلز

  27. 2 ماه قبل

    امیرجان بابت تمام زحمات خودت و تیم خفنتون واقعا ممنونم و اینکه آدمایی مثل شما وجود دارن و توی این وضعیت اپواسمون فرصت دیدن رسلمینیا فراهم میکنن واقعا خیلی خوبه فقط یه سوال داشتم اونم این بود که چقدر طول میکشه تا لینک شب دوم رو هم بزارین؟

  28. 2 ماه قبل

    درود آقا امیر حسین میگم سایت انکار مشکل خورده میری کشتی کج نگاه کنی میزنی پخش آنلاین باز می‌کنه ولی هست همون دایره که دور میخوره دور نمیخوره و مربع کاغذی شکل میشه باید چه کنیم و کی رسانمیا با گزارش میاد

  29. 2 ماه قبل

    لعنت به کسی که ما رو به این فلاکت انداخت
    نتایج رسلمنیا ۴۲ – شب اول
    WrestleMania 42 – Night 1 Results:

    1. The Usos & LA Knight def. The Vision (Logan Paul, Austin Theory) & IShowSpeed
    2. Jacob Fatu def. Drew McIntyre (Unsanctioned Match)
    3. Liv Morgan def. Stephanie Vaquer (c) – New Women’s World Champion
    4. Becky Lynch def. AJ Lee (c) – New Women’s Intercontinental Champion
    5. Paige & Brie Bella def. Nia Jax & Lash Legend (c), Charlotte Flair & Alexa Bliss, Bayley & Lyra Valkyria – New Women’s Tag Team Champions
    6. Gunther def. Seth Rollins
    7. Cody Rhodes (c) def. Randy Orton (Retains Undisputed WWE Title)

  30. 2 ماه قبل

    ۷سال پیش تو مین ایونت رسلمینیا ۳۵ وقتی بکی لینچ رانداروزیو پین کرد اون زمان ریحا ریپلی اسمشو تو بک استیج nxtهم بزور می‌شنیدیم والا بعد میگن بکی بهترین کشتی گیر زنانه پس شکی توش نیست
    مگنه بچه ها؟

  31. 2 ماه قبل

    دمت گرم امیرحسین من همینجوری بعد یکماه و خورده ای داشتم سرچ میکردم دیدم سایت میاد بالا مرسی که میزاری ما که انگار از دنیا عقب موندیم دلم واسه شبایی که شوها با گزارش از شبکه پخش میشد تنگ شده

  32. پدرام
    2 ماه قبل

    سلام عرض میکنم خدمت امیر آقا
    ممنونم بابت قرار دادن شو های قبل از رسلمینیا از شما میخواهم اگر امکان دارد هر دو شب رسلمینیا با سرعت بیشتری قرار بگیرد
    با تشکر🙏