شو SmackDown تاریخ 12 دسامبر 2025
لینک دانلود اضافه شد!!
این هفته گزارش نمی شود!!!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
84 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


سلام.اشتراک.سه ماه گرفتم دوروزه درست.سه روز قطع میشه. دانلود یا می خواهی مستقیم می ببینی.می نویسد.عضویت.یاحساب کاربری.اشکال کجا است.خواهش می کنم برطرف کنید.اشتراک بدهی وصل نشی .نمیشه یک جای کار مشکل داره.باتشکر.
این مورد دیگه حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
درود وقتتون بخیر
چرا شو راو 15 دسامبر نمیزارید خیلی وقته ازش گذشته
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام اقا امیر حسین ۲۰ دسامبر شد شوی
روا را نمیزارین ببینیم ممنون
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام، دیگه شو های هفتگی رو انجام نمیدید؟
از شو راو فرداشب مجدد گزارش فارسی شروع میشه رضا جان
HI SHDDDD HERA RAW NEMIIADDDDD???
لطفا فارسی تایپ کنید اما قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام اقا یه هفته است شوهارو پخش نمیکنید چرا
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام لطفاً راو رو قرار دهید
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام و خسته نباشید
جسارتا چرا شو ها قرار نمیگیره نه راو نه ان ایکس تی و نه داینامایت
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
چرا راو قرار نمیگیره؟؟
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام علیکم _ نام کاربریم اررور میده وارد حساب نمیشه شد_ لطفا بررسی کنید
User : Mohammad82
مورد شما بررسی شد این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
سلام من وقتی میخوام وارد اکانتم بشم خطا میده و میگه بعدا تلاش کنید
این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
سلام و خسته نباشید میگم راو چرا گذاشته نشده هنوز تو سایت ؟پنجشنبست امروز؟
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام.
یه انتقاد دارم.
زمانی که رایگان بودید تاخیر در ارائه شو ها قابل قبول بود.
اما الان که اشتراک گذاشتید باید با تاخیر نهایتا 24 ساعته شو ها رو بذارید.
راو 15 دسامبر رو هنوز بعد از گذشت 3 روز نذاشتید
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام من پولو واریز کردم 3 ماهه حالا میخام آخرین اسمکدان وباز کنم نوشته برای دانلودباید ثبت نام کنید .مشکل چیه امیر حسین
این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
1سوال…
این سیاه پوش سوروایور سمی زین نیست؟
خیر
امیر حسین عزیز من از سال ۲۰۱۹ تا الان دارم دنبالت میکنم چون عاشق گزارش کردنت بودم و هفته به هفته شوها رو دنبال میکردم، به خاطر تو بود که به رسلینگ علاقه مند شدم، حتی همین تازگی که سایت اشتراکی شد بدون درنگ اشتراک دوماهه سایت رو خریدم و با خودم گفتم که دیگه راحت شدم قراره که شوها سر وقت قرار بگیره، ولی وضعیت الان حتی از وقتی که سایت رایگان بود هم بدتر شده، آخه مَشتی خب وقتی شوها رو با سه چهار روز اختلاف یا حتی بیشتر میزاری آدم از صد جا اسپویل میشه، اگه قرار باشه اینقدر دیر به دیر شوها قرار بگیره پس به جرات میشه گفت که سایت ارزش خرید اشتراک رو نداره، این یک واقعیته، اگه بیای بگی که یک مشکلی پیش اومده و شوها به این دلیل دیر قرار میگیره خیلی بهتر از اینه که غیبت بزنه و تا اطلاع ثانوی و خبری ازت نشه مثل رومن رینز، اشتراکمون همینطوری داره هدر میره و هیچی به هیچی، به جون مادرم که عزیز ترین کس زندگی منه من یک سایت خارجی میشناسم شوهای AEW, WWE, NJPW ,TNA و بوکس و یو اف سی و رو با اختلاف کمتر از ۲۴ ساعت توی سایتش قرار میده، با کیفیت های ۴۸۰، ۷۲۰ و ۱۰۸۰ تازه شاید باورتون نشه ولی سرعتش حتی از سایت امیرحسین هم بیشتره! ولی من به عشق گزارش تو اومدم اشتراک سایتت رو خریدم، وگرنه تا الان من هم راو رو دیده بودم، هم داینمایت رو این رسمش نیست امیر حسین جان.
حرفتون بجاست
از آغاز سال جدید میلادی همه چیز قطعاً درست میشه
نظرتون رو بدون هیچ تغییری ثبت کردم چون حرفتون بجاست و بزودی همه چیز درست میشه امیرجان
منم دقیقا همین امشب ثبت نام کردم اونم فقط بخاطر گزارش فارسی شوهای که لذتشو برای ما پارس زبان ها بسیار بالا میبره
لطف دارید عزیزم
سلام شو راو ۲روزه پخش شده چرا تو. سایت قرار نگرفته
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
الان مشکلی پیش اومده ؟
ستردی نایت می اونت
شو راو
باید از سایت دانلود بشن درسته؟
یا جای دیگه قرار میگیره
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
راو چی شد پس؟
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
راو ۱۵ دسامبر رو بزارید
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
سلام..امیرخان..گزارش اسمکدان رازخمت رابکش بذاربدونصدای شما انگار چیزی کم است.تشکر
سلام خسته نباشید
شوی راو کی قرار میگیره؟
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
درود شو راو و ان اکس تی ر و نمیذا رید تو سایت
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
شو راو جدید رو با گزارش بذار یکی دو روز تاخیر داشتیا❤️
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
من با وجود اینکه سر در نمیارم اشتراک هم خریدم .الان اصن وارد حساب نمیشه میگه خطایی رخ داده.
تو رو خدا انقد اذیت نکنید مارو پدرمون دراومد
این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
چرا وارد حساب نمیشه؟؟؟؟
این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
راو کی قرار میگیره مگه دوشنبه به وقت ما ساعت ۳ شب برگزار نشد الان سه شنبه ساعت ۷ شبه؟
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
گزارش فارسی کی قرار میگیرد
اقا اکانت کن وصل نمیشه چندروز پیش اشتراک خریدم رمزارم درست میزنم
یکبار از حسابتون خارج و مجدد وارد بشید درست میشه بزرگوار
این مورد حل شد مجدد وارد همون حسابتون بشید با ایمیل و رمزی که ثبت نام کردید
دوستان گزارش فارسی به دلیل اخرین مسابقه جان سینا و شلوغی سرور این هفته این اسمکدوان گزارش نمیشه و ایونت مانیا گزارش میشه و بعد روال عادی
چرا به روال عادی برنگشت؟ الان کلی شو مونده که باید قرار بگیره ممنون میشم رسیدگی کنید
قرار گرفت , پوزش بابت تاخیر
گزارش فارسی کی میاد
تا ساعتی دیگر
سلام امیر جون گزارش فارسی اسمکدان کی قرار میگیره
تا ساعاتی دیگر
سلام -مین ایونت ۴۲ رو کی قرار میدین ، ۱۳ دسامبر پخش شده ، امروز ۱۴ دسامبره ؟!
بامداد 14 دسامبر به وقت ما پخش میشه و صبح قرار گرفته
لطفا ابتدا زمان بندی پخش زنده رو نسبت به تایم ایران بدونید و سپس منتظر رویداد باشید
امکانش هست ایا مین اونت ها تو دسته بندی خاصی قرار بدی مثلا تو همون شو های هفتگی یا یه دسته بندی جدید برای خودش
فعلا در دسته بندی پی پر ویوهاست
سلام ، چرا جاهایی که کشتی گیرا میان و حرف میزننو زیرنویس نمی کنین ؟
اینجا گزارش فارسی موجوده فقط زیرنویس فارسی نداریم
گزارش فارسی کی قرار میگیرد
تا ساعتی دیگر
سلام خسته نباشید
اگر امکانش هست شو ها و مسابقات ژاپن مثل NJPW و استاردوم و… هم قرار بدید
با تشکر
از آغاز 2026 قرار میگیره
دیگه مبارزات ufc رو نمیذارید؟
از آغاز 2026 قرار میگیره
دورد ایا وقتی که اشتراک رستنیگ کشتی کج رو خریداری میکنی برای قسمت فیلم سریال باید جداگانه. اشتراک. خرید من رمز ورود وارد کردم تو قسمت بخش فیلم سریال. نوشته شد بود ایدی به. این نام نیست ولی با همین ایدی کشتی کج رو راحت. نگاه. میکنم. تعجب میکنم شما میگید متوجه نشدم واضع تر از. این. بگم ۴۴۴۴
کلا این دو مرجع جدا هستند و هیچ ربطی بهم ندارن
فیلم و سریال اشتراک جداگانه میخواد و رسلینگ سیتی هم جداست
با دورد سه ماه اشتراک خریدم عالی بود ولی من بلد. نیستم تو قسمت سریال فیلم برم میشه مثل قبل قدیم تو همین صحفه. فیلم سریال رو جوری قرار بدهید با یک کلیک خودش خودکار. بشه به قسمت بخش. فیلم سریال. قدیم همین شکل بود
من دقیق متوجه منظورتون نشدم
الانم بعد از خرید اشتراک لینک ها با یک کلیک در دسترس هستند
در خصوص فیلم و سریال هم باید به آدرس زیر برید و از اونجا وارد سایت بشید :
https://mediafa.cc
ببخشید کی پخش میشھ
بامداد امشب پخش میشه و فردا تا ظهر در سایت قرار میگیره
امیرحسین جان شو هارو اشتراکی کردی نوش جونت حداقل آرشیو ها رو رایگان کن ما نداریم اشتراک بگیریم باور کن