آرشیو شو SmackDown سال 2007
لینک دانلود اضافه شد
از ماه اول تا دوازدهم کامل قرار گرفت
گفتگوی رسلینگ سیتی
18 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


سلام امیر حسین جان من طرفدار پر و پا قرص آرشیو ها هستم آرشیو اسمکدان 2007 ماه ششم کلا موجود نیست پنج تا شو هست ماه های دیگه هم مشکلاتی داره مثل ماه هشتم و نهم آپلود هاش اشتباه بوده ممنون میشم رسیدگی کنی یه خسته نباشید هم بهت بگم با این شرایط بد اینترنتی سایت رو سرپا نگه داشتی امید وارم درآینده آرشیو رو خیلی کامل تر کنی شو هایی مثل WWE heat و ECW و WWE superstars همه این ها رو اضافه کنی ممنون ازت این آرشیو های ناقص هم یادت نره❤️😊
تو بعضی آرشیو ها دوستانی تو نظرات ۵ سال پیش گفتن ناقصه یا مشکل داره و از اون زمان گفته شده رسیدگی میشه!!! واقعا نمیدونم داستان از چه قراره.
۵ تا شوی ماه ششم کلا موجود نیست، ماه های هشتم، نهم و یازدهم هم از هرکدوم یک شو موجود نیست، در واقع اشتباه آپلود شده و تکراریه. لطفا رسیدگی کنید.
ممنون از اطلاع رسانی تون علی جان
رسیدگی میشه
آقا چی شد شو های از قلم افتاده آرشیو ها رو نمیزارید؟
سلام امیرحسین جان.میخواستم اطلاع بدم لینکهای ماه ششم(ژوئن) موجود نیستن.ممنون میشم قرار بدین.سپاس از تو داداش.
بررسی میشه علیرضا جان
ماه ژوئن ششم رو قرار ندادین
سلام دمتون گرم واقعا.اگر بشه آرشیو راو رو هم تا ۲۰۰۷ قرار بدید عالی میشه
سلام
ممنون از زحمتتون ولی خدایی ارشیو راو و اسمکداون گذاشتین همه بی کیفیت.اخه کیفیت 480 بزارید hd شو بزارید.یا 720.ادم دلش بیاد حجمشو بده بره.والا اونایی که نتم میگن گرونه کیفیت پایین اخه تا این حد؟لطفا در چندین کیفیت بزارید تا هرکی با شرایط خودش کیفییت مورد نظشو ذانلود کنه.ما که دنبال کیفیتای خوب هستسم چه گناهی کردیم؟بازم ممنون از زحماتتون.یا پولی کنید با هزینه کم یا کیفیتای بالاترم بزلارید.حداقل 480 hd بزلرید.لدم یاد کلیپایی میفته که تو گوشی معمولیا میدید.فقط نمیخوایم کشتی کج ببینیم که میخوایم لذتم ببریم که با این کیفیتا هیچ لذتی نداره.با تشکر
با سلام پی پر ویو 2008 رو کی میزارید
یکم حال امیرحسین خوب بشه حتما
ازین ها بیشتر بزار
ممنون لطفا ارشیو پیپرویو تیک اور را هم بزارید
با تشکر از مدیریت و تمامی عزیزانی که برای این سایت در این شرایط زحمت می کشند. خیلی ممنونم.بهترین اسمکدان تاریخ wweهمین سال هست که بزرگترین فیود آن یعنی تیکر بزرگ و باتیستا در آن زمان داشت.
اگه میشه زودتر گزارش فارسی TLC رو بزارین
هنوز که tlc نیومده چجوری بذاریم به نظرتون ؟
صبح برگزار میشه گزارششم انشالله زود سعی میکنیم بذاریم