تمامی آرشیوها از ابتدا به ترتیب درحال بارگذاری هستند و به صورت روزانه آپدیت خواهند شد و در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت
آرشیو رویدادهای ECW قرار گرفت , سایر آرشیوها بزودی!!

هوم ویدئو WWE Shawn Michaels The Showstopper

9.0
هوم ویدئو WWE Shawn Michaels The Showstopper 9.0
لینک دانلود قرار گرفت
این هوم ویدئو به صورت ویژه پیشنهاد می شود!

دانلود هوم ویدئو WWE Shawn Michaels The Showstopper 2018

توضیحات این برنامه / رویداد
در صنعت پرو رسلینگ همیشه همه چیز راجب مسابقات و پروموهایی که میبینیم نیست هر کمپانی در خارج از رینگ برنامه و مستند هایی درست می کند تا ما طرفداران و بیننده ها پرو رسلینگ شاهد اتفاقات پشت پرده باشیم یا حتی صحنه ها و لحظات و اتفاقاتی رخ داده است که سر و صدای زیادی برای طرفدارا به پا کرده است و این موضوع در پشت صحنه و بکستیج میان رسلر ها و مسئولین هم مستثنی نمی باشد و این برنامه ها گاهی مصاحبات با رسلرها و حرفایی است که تا حالا نشینده ایم یا مستندی در خصوص یک رسلر می باشد که اصطلاحاً به آن هوم ویدئو می گویند , گاهی اوقات هم هیچ یک از موارد نیست و شامل برنامه های مختلف و سرگرم کننده است که برخی از رسلر ها و اسطوره ها که دیگه توانایی مسابقه درون رینگ را ندارند نقش اصلی و میزبان این برنامه ها هستند که موضوعات مختلف دارند و برای کسانی که میخواهند خارج از مسابقات درون رینگ بیشتر پرو رسلینگ را بشناسند و سرگرم شوند بسیار حائز اهمیت است.

دانلود هوم ویدئو WWE Shawn Michaels The Showstopper 2018

نکات مهم قبل از دانلود / استریم
لینک های دانلود رایگان و مستقیم هستند و در صورت پاک شدن یا ارور در بخش نظرات اعلام کنید تا در اسرع وقت جایگزین شوند , همچنین حتما جهت دانلود بدون مشکل ف.ی.ل.ت.ر شکن خود را خاموش کنید , فرمت های شوها متغیر است و پیشنهاد می شود جهت تماشای بدون مشکل از برنامه MX Player در اندروید ، VLC در آیفون و KM Player در کامپیوتر استفاده کنید. برای دانلود سریع تر و بدون مشکل لینک ها پیشنهاد می شود از برنامه ADM در اندروید ، Document 5 در آیفون و IDM در کامپیوتر استفاده کنید جهت دانلود آخرین نسخه برنامه ها بر روی اسم آن ها کلیک کرده تا از منابع معتبر ایرانی دانلود نمایید. جهت تماشای آنلاین حتماً بدون ف.شکن از مرورگر Google Chrome چه در آیفون , اندروید و ویندوز استفاده کنید.
برای نمایش لینک‌های دانلود و استریم، لطفاً ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری شوید.
گفتگوی رسلینگ سیتی
78 نظر
پروفایل‌های عمومی کاربران فعال است روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقه‌مندی‌های رسلینگ‌شان را ببینی. تو هم می‌توانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقه‌مندی‌های خودت را کامل کنی.
  1. رینز رالینز
    6 سال قبل

    دوستان الان من دارم هم رسلینگ دنبال میکنم هم بوکی بوکی سه ساله ولی رسلینگ ۶ سال که دارم نگاه میکنم به صورت حرفه ای
    شما حرفای منو دیس لایک میکنید انگار من از خودم میحرفم میگم مکینتایر چطوری براک لزنر رو میبره دیس لایک میکنید چون استوری
    راندا روزی رو تو بکس میبینم فقط ادعای خالیه من میبینم بوکس میبینم رانداروزی فقط ادعای خالیه اونجا
    حتی بابی لشلی هم اون کاره نیست ولی چندتا مسابقه داده تو بوکس که خوب عمل کرده من میبینم بوکس میبینم فقط رسلینگ نمیبینم میدونم رسلینگ همش استوریه اصلا مشخص درو چطوری لزنر رو میبره چرا رانداروزی باید انقدر بزرگ بشه تو رسلینگ ولی همه چی توی بوکس مشخصه الان همه دیس لایک کنن امشب شب احیا پس لطفا بی احترامی نکنید

    1. Baloch
      6 سال قبل

      والا اگه ما بگیم از کی داریم رسلینگ و ufcمیبینیم فکر کنم اندازه سن تو بشه
      هنوز پخته نشدی ک داری اینقد 6سال 6سال میکنی 6سال هیچی نیست و اینو مطمعن که از رسلینگ هیچی سرت نمیشه
      اینو هم بگم بلدی یه حرفو اینقد کش بدی که شورش دراد
      خلاصه ما ن دیگه وقتشو داریم نه حوصلشو که بیایم با یه بچه ک هیچی نمی‌فهمه سروکله بزنیم (یا علیی مدد💓)

    1. رینز رالینز
      6 سال قبل

      وینس مکمن نمیزاره بیاد بعد از این توهین سنگین به رسلینگ دوستان راندا روزی به ما هم توهین کرد گفت رسلیگ بی مزست بدرد نخوره آشغاله ما عاشق رسلینگیم یعنی به ما هم توهین کرد

    1. Aj Rules
      6 سال قبل

      به نظر میومد تموم شده باشه. ولی Aj تو یک مصاحبه گفته بود اگه بتونه دوباره با آندرتیکر مسابقه میده.
      و توی شو RAW هم واکنش Aj رو به مستند last ride نشون دادن پس حتما کمپانی میخواد درگیریشون رو ادامه بده…
      حالا این که مسابقشون تو پی پر ویو Backlash باشه یا اینکه بخوان درگیریشون رو تا summerslam ادامه بدن معلوم نیست

  2. Braun strowman
    6 سال قبل

    مسابقه مانی ایند بنک بیشتر مثل طنز بود و سرگرم کننده اما هیچ رقابت و هیجانی برا بدست آوردن کیف نداشت،بخش زنها که خیلی مسخره بود حتی 3نفر از جمله شینا تو رینگ حضور نداشتن و معلوم نبود کجان،در کل تازگی داشت و سرگرم کننده بود اما اصلا اونطور که فکر میکردم نبود

          1. رینز رالینز
            6 سال قبل

            برو عمو چرا چرت میگی رکورد دار کمربند زنان راو ❤بکی❤ انقدر کوچیک نیست که رو زبون شماها بیوفته انقدر کوچیک نیست که با رانداروزی مقایسه بشه چرا چرت میگی 1 سال و 33 روز کمربند راو داشت حالا شد بی عرضه رکورد الکسا بلیس رو زد جک تعریف میکنی درست صحبت کن

          2. رینز رالینز
            6 سال قبل

            😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
            طرفدار سفت و محکم ندیدید
            اخه بچه ها ببینید هر کسی یه نظری داره شاید یکی سلیقش به کسی نمیخوره این دلیل نیست که بی احترامی بهش کنه اقا راست به راست قشنگ داره میگه بکی بی عرزست بکی اینقدر کوچیک که این اقایون و خانوما انقدر راحت بهش بی احترامی کنن

          3. بردیا ح
            6 سال قبل

            راست میگه.شما هم اگه ازش خوشتون نمیاد بگین ما از بکی خوشمون نمیاد؛ولی حق ندارین بهش توهین کنین.الان هی چب و راست دارین به بکی توهین میکنین.

          4. رینز رالینز
            6 سال قبل

            درست میگی منم همینو میگم میگم همه کمربند داشتن کسی اوموقع نمیگفت فلانی چرا یان کمربند داره بی عرضست گند شمبکنن ولی حالا که نوبت بکی رسیده اینجوریه

          5. رینز رالینز
            6 سال قبل

            اگر اینجوری بود براک لزنز که یه سال و ربع کمربند یونوورسال داشت یا ای جی که یه سال و خورده ای کمربند دبلیوبلیو ای رو داشت باید هفته ی بعدش میباختن کشتی گیر داشتیم دو سال کمربندی رو داشته اون موقع اینجوری نمشد حالا که بحث بکی اینجوری شد بابا تورو خدا جمع کنید این وسات چندین نفر دوسال و یه سال و نیم داشتن کمربندی رو الان شد بکی
            واقعا مسخرست نمیفهمم شاید من نفهمم معلوم نیست ولی میدونم حرف شما هم منطقی نیسن

          6. Baloch
            6 سال قبل

            دادا خودت یه جا میگی استوری اینجام یه چیز دیگه میگی خدایی فازت چیه مشخص کن
            آقا هرکی کمربند داره کمپانی خواسته داشته باشه و تا وقتی ک کمپانی بخواد کمربند رو نگه میداره

          7. رینز رالینز
            6 سال قبل

            منم دارم همینو میگم چرا بقیه کشتی گیرا اینارو مثال نمیزنن بعد نوبت بکی که میرسه میگن دارن گندش میکنن انگار فقط بکی کمربند داشته

          1. رینز رالینز
            6 سال قبل

            این نظر شما از کجا میدونید نظر شما درست باشه شاید نظر اونی که خلاف اینو میگه درست باشه شایدم نظر اونی که میگه هیچ کدومشون به درد نمیخورن درست باشه ما فقط دنبال میکنیم

          2. رینز رالینز
            6 سال قبل

            اگه به این چیزا بود که الان اگه همه ی کشتی گیرای زن و مرد با هم جمع بشن نمیتونن بزنن براک لزنر رو
            ولی مکینتایر زد در کمال ناباوری
            بنظر من راندا روزی فقط استوری براش ساختن و جوری استوری براش ساختن که خیلی به چشم بخوره یکم دقت کنید جنگش با الکسا بلیس و بقیه وقتی همه اومدن نتونستن حریف رانداروزی بشن بنظرت اینا واقعیتن ؟
            اگه به این چیزا باشه که رانداروزی و بکیلینچ ۱۰۰ تا از اینا جمع بشن حریف نایاجکس نمیشن کشتی کج همش استوری و نمایشه حتی خودشم گفت برا کشتی گیر های مختلف استوری های مختلف میسازن همین

          3. نیما مستی
            6 سال قبل

            گوساله . بفهم . برد و باخت تو رسلینگ از پیش تایین شدست . فکنم بچه ۱۳ ساله ای تو . اگر مکینتایر برد . چون کمپانی این تصمیم رو گرفته . عجب گیری کردیم خدایی . ببین مارو با کیا اوردن سیزده به در

          4. رینز رالینز
            6 سال قبل

            توهین هم خوب بلدی ها باریکلا داداش نیمای مستی 👏👏
            فقط یاد بگیر وقتی میخواستی توهین کنی بدون فرد Vs.تم توهین بلده ولی از احترامشه که توهین نمیکنه
            منم بلدم هزار تا توهبن بلدم ولی خودمو کوچیک نمیکنم آقای ( کوچیک )

          5. رینز رالینز
            6 سال قبل

            نیما به خدا انگار مستی
            تا یکم به خودت نیمدی حرف نزن
            ما نگفتیم اگه مکینتایر برده چون خدا خواست
            لطفا یکم کمر تو بخور
            من چی گفتم گفتم همش استوری
            هیسسسسس