آرشیو شو RAW سال 2012
آرشیو کامل شد!!
آرشیو ها گزارش فارسی ندارند , همچنین یادآوری می شود هر شو و رویداد که در حال پخش هستند تا دو ماه پس از پایان آن سال گزارش فارسی آن ها پاک خواهند شد!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
4 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


RAW1000 23JULY H4M7
ناموسا دمتون گرم من برا پیدا کردن این شوها تو گوگل و یوتیوب و هزار جای زهر مار دیگه گشتم اما نتونستم پیداشون کنم یه سایت گذاشته بود که اونم فیلتر کردن صاحب سایتم بیخیال شد خوبه که این سایت تسلیم نشد وقتی اومدم تو سایت دیدم باز نمیشه فهمیدم این رژیم مسخره سره سایت شما هم این بلا رو آورد بازم میاره خیلی ناراحت شدم که بعد شما تو تل سایت جدیدتون گذاشتین و واقعا خوشحال شدم واقعا ازتون ممنونم دمتون گرم من یه رسلینگ فنم از وقتی بدنیا اومدم همیشه رسلینگ و دنبال کردم و بارها بهم ثابت شده از همه ورزش ها بهتره حتی فوتبال و هر زهرماری دیگه رسلینگ خیلی خفنه با اینکه نمایشیه بازم خفنه تو کشور ما اسمای زشتی روی رسلینگ گذاشتن و این ناراحت کنندست واقعا ناراحت کنندست امیدوارم سایتتون همیشه پایدار باشه و موفق ❤️👌
دمتون خیلی خیلی گرم
به اميد روزی که رسلمنیا 40 تو کشور خودمون برگزار شه 😂
رژیم مسخره بابا بیا پایین سرمون درد گرفت با شعرات
دوستان و کاربران بعد از صحبت طولانی که با پوریای عزیز داشتم تونستم ایدی از ایشون غیر از تلگرام بگیرم که لطف کرد و بهم گفت بالاخره ایدیش رو
دوستان حمایتش کنید و بهش نشون بدید که کارش درسته و عالیه چون اون هوامونو داشته تا الان
با اسم pouriaxxw درحال فعالیته که میتونید ازش حمایت کنید و بهش نشون بدید که خانواده رسلینگ سیتی هواشو داره
میتونی فالوش کنی به دوستات معرفیش کنی مثل رسلینگ سیتی حمایتش کن مثل امیرحسین حمایتش کن بقیه هم اینکارو بکنن ضرری نداره فقط نشون میدن ما یک خانواده ایم