آرشیو شو RAW سال 2008
آرشیو کامل شد!!
آرشیو ها گزارش فارسی ندارند , همچنین یادآوری می شود هر شو و رویداد که در حال پخش هستند تا دو ماه پس از پایان آن سال گزارش فارسی آن ها پاک خواهند شد!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
21 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


درود بر تو امیرحسین عزیز.دمت گرم داداش ممنون میشم شو راو 2008 نسخه با کیفیت ترش رو قرار بدین.سال های قبلیش که در سایت هست بسیار با کیفیت تر هستن.مثلا شو اسمکدان همین سال یعنی 2008 واقعا کیفیتش عالیه.اما متاسفانه راو این سال کیفیت تصویرش بسیار پایینتر از سال های دیگس.ممنون میشم ترتیب اثر بدین امیرحسین جان.سپاس از تمامی زحماتت داداش.
پس از درست شدن وضعیت اینترنت رسیدگی میشه علیرضا جان
سپاس از زحماتت امیرحسین. چون واقعا حیفه.دمت گرم.
چرا تصویرشون اینقدر کشیدست؟
نسخه انکودش اینطوریه
ببخشید میگم اصلا فکر کنم پاک شده،چون لینکی نیس،اگه هست بگید ببینم راست میگم یا کورم.
ببخشید تاریخ 17 مارچ کدوم ماه و هفته میشه؟
سلام دوستان نمیشه یک کم با کیفیت کم بزارین که حجمشم بیاد پایین😑
سلام خسته نباشید. برنامتون عالی
ecw رو هم میزارین شوهاشو؟
ارشیو تمامی پی پر ویوهای ecw قرار گرفته دوست عزیز
خدمت شما :
https://wcity1.site/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d9%88%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c-ecw/
بسیار بسیار سپاسگزاریم بابت گذاشتن آرشیو مسابقات سال های گذشته. واقعا دست مریزاد هم تو آرشیو خوبید هم تو فضای مجازی هم تو شبکه یور تایم.🙏🙏
سلام ببخشید میخاستم بگم شو ECW رو قرار نمیدین عایا!؟؟؟؟
بله بزودی قرار میگیره
داداش شوراو تاریخ 28.4.2008نیس حذف شده یه بررسی کن
بررسی میشه
لطفا بقیه آرشیو هاتون هم کیفیتش مثل اینا باشه واقعا عالی میشه
سلام وخسته نباشید میشه بگید تقریبا چه زمانی سال2009 رو قرارمیدید ممنون وتشکر
سال 2009 رو که چند دقیقه پیش قرار دادم دوست عزیز
سلام می خواستم ببینم شما این آرشیو ها رو از کدام سایت میگیرید
شرمنده منبع یا منابع رو نمیشه گفت