آرشیو شو RAW سال 2005
آرشیو کامل شد!!
آرشیو ها گزارش فارسی ندارند , همچنین یادآوری می شود هر شو و رویداد که در حال پخش هستند تا دو ماه پس از پایان آن سال گزارش فارسی آن ها پاک خواهند شد!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
16 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


2006 نمیزارین
سلام چرا اسمکدان 2005 رو قرار نمیدهید
لطفا با دقت سرچ کنید
خدمت شما :
https://wcity.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88-%d8%b4%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2005/
پخش آنلاین را و پی پی وی های قدیمی از 1993 تا 2012 همشون خرابن. لطفا پخش انلاین هارو درست کنین
بخاطر پخش فرمتشون هست لطفا دانلود کنید
در اینکه بهترین سایت دنیا هستین شکی نیست … ینی من حتی تو خوابم هم چنین سایتی با چنین آرشیوی رو نمی تونستم تصور کنم … واقعا عالی هستین زنده باد داداشای گلمون آقا امیرحسین و پوریای عزیز
سلام لطفا پی پر ویوهای سال دیگه ام بگذارید
سلام خسته نباشید تشکر از سایت خوبتون
اسمکدان های سال 2005 رو کی قرار میدین
و یک مطلب دیگه
اخرین شوی راو قبل از رسلمنیا 21
یعنی شوی راو 28 مارچ رو قرار ندادین
Yowie wowie LET ME IN
سلام خسته نباشید راو این هفته رو کی میذارید؟؟
میشه شو راو جدید رو هم بزارید مال 6 جولای؟
قسمت دوم backlash 2004 مثل قسمت اوله.یکی ان .لطفا قسمت دومو قرار بدید
چرا شوهای ایمپکت رو قرار نمیدید علتش چیه ؟؟
ایمپکت رسلینگ
تشکر فراوان. لطفا سال های بعدی رو هم قرار بدید
سایتی توی دنیا مثل شما وجود نداره…. واقعا بی نظیر هستید.