پادکست رسلتالک قسمت دهم
تاریخ انتشار : 03/02/2025
مشاهده سایر قسمت های پادکست رسلتالک
نظرات فراموش نشه , راجب این قسمت در قسمت نظرات کمی پایین تر همین صفحه باهم بحث و گفتگو کنید
پادکست رسلتالک قسمت دهم
تاریخ انتشار : 03/02/2025
مشاهده سایر قسمت های پادکست رسلتالک
نظرات فراموش نشه , راجب این قسمت در قسمت نظرات کمی پایین تر همین صفحه باهم بحث و گفتگو کنید
پادکست رو ادامه بده حتما عالیه
عزیزم ممنون از پادکست خوبت بسیار لذت بردیم واقعا زحمت میکشی که این حجم از مسابقات رو اپلود میکنین برامون واقعا جای احسنت داره خدا حفظت کنه و سلامت باشی همیشه فقط یک مورد بی زحمت اگه امکانش هست ارشیو ppv ها رو هم بزارین ممنون میشیم
امیر حسین جان در هر صورت هانتر بد بوک کرد به نظرم
امیرحسین جان هر جوری هم حساب کنی جی اوسو نباید رامبل میبرد من خودم باهات تو اینکه تریپل اچ فوق العاده هست موافقم ولی این رامبل برنده خوبی نداشت برای زنان نمیخوام بگم خیلی بد بود چون احتمالا چارلوت میره سراغ ریا ریپلی و میشه یه مسابقه خوب رو ببینیم و جی اوسو در هر صورت نمیتونه مسابقه ی خوبی بده مثلا شما فکر میکنی جی میاد با گونتر یا کودی مسابقه میده یا به سختی میبره یا با یه مسابقه جانانه میبازه ؟ جی با کودی که احتمالا مسابقه نمیده ولی اگر هم بده نمیتونه مسابقه ی خوبی بده چون نسبت به شو های این چند روز و اسمکدان جدید با تیم شدنشون تقریبا این که اتفاق نمیفته پس میره سراغ گونتر اخرین مسابقه که با گونتر داد هم حتی هم سطح بازی نکرد حالا باید ببینیم چی میشه به قول خودت ولی رومن و ست ایده ی خوبی هست من یک چیز دیگه هم تو ذهنم اومد رومن و پانک دشمن مشترک دارن و یک بار تیم شدن و ست هم اگه قرار به مسابقه تگ تیم باشه اونم میره با لوگن پال تیم میشه و شاید مسابقه ی خوبی در بیاد و درمورد سینا هم به نظرم الیمنیشن چمبر رو حتی نبره تو جایی که دوست داره که تا الان هم زیاد بهش اشاره کرده سامر اسلم هست که میتونه اونجا هفدهمین قهرمانی رو بگیره تا رکورد هم بزنه اینم پایان خوبی برای سینا میتونه باشه و با اینم که گفتی کودی تبدیل به تقریبا شخصیت منفوری میشه موافقم البته من میگم تقریبا نه کاملا منفور میشه اما نه یهویی اروم اروم همون شکلی که رومن منفور شد و راستش برای کوین هم هیچ ایده ندارم ولی امیدوارم به حقش برسه البته کودی باید میبرد بخاطر سناریو چون کوین تو این مدت بجز کودی و رندی با کسی دیگه ای داستانی نداشت این وسط سمی زین هم حیف شد که اون هم با توجه به شو راو مسابقه ی خوبی با کوین براش در نظر گرفته باشن در کل هم از پادکست خوبت ممنون
امیرحسین داداش شما میگی جوانگرایی میخواستین اینم جوانگرایی من خودم موافق این حرف هستم ولی بنظر من شما این معنی این حرفو اشتباه فهمیدی جوانگرایی یکی مثل براک لزنز ۲۰،۱۸ ساله نه جی اوسو ۳۹ ساله!! ایشون از ست و رومن بزرگتره کدوم جوانگرایی
با اومدن هانتر قبول کن فقط مسابقه ها جذاب تر شده کشتی گیرا دستشون ازاد تره ولی تو سرانیو بد خراب کرده
فکر اینکه جیمی اوسو بخاد یکی مثل مکینتایر رومن گانتر ببره داره دیوونم میکنه با اینکه از کودی و گانترخوشم نمیاد ولی امیدوارم که حداقل تو رسلمنیا ببازه..
نظرم بود امید وارم ناراحت نشی❤️
مرسی از پقتی که میزاری و پادکست ها عالییییی
دوستان من هم موافقم که که قهرمان ها بد بودن ولی خدایی رامبل از نظر حرکات و کار ها بی نظیر ولی مسابقه تگ تیم بد بود . جی اسو نباید قهرمان آخه جی اوسو یه شخصیت مکمل است و شخصیت اصلی نمیتونه باشه . در مورد رامبل زنان هم خیلی مسخره است که یکی دو سال نباشه بعد رامبل دادن بهش .
شارلوت رو میگم .
به نظر رومن و پانک هم نباید برنده میشدن از پانک خوشم میاد البته مکینتایر رو خیلی خیلی دوست دارم ولی از رومن متنفر هستم به نظر باید یا جان سینا میبرد یا رالنز یا شماره ی ۳۱ راک رو میامد و میبرد بران بریکر هم میتونست برنده باشه
عالی سلطان ولی حق کودی نبود ببره
امیر جان بحث غیر منتظره بودن نیست تو رندی اورتون رو با جی اوسو مقایسه میکنی خدایی
جی اوسو چهل سال سن داره واقعا حقش نبود
امیر جان اگر جی اوسو رو تو نسل جوون میبینی نمیدونم بهت چی بگم جی اوسو ۴۰ سال سن داره بعدشم عزیز دل ارزش رویال رامبل حتی از کمربند جهانی بالاتره خیلی از اسطوره ها نتونستن برنده بشن پس جی اوسو هنوز به اون سطح نرسیده که رویال رامبل ببره
سلام داش ممنون که وقت میزاری این پادکست ها راو ضبط میکنی ممنون
راست میگی از این نظر بهش نگاه نکردم
چجوری میشه فایل این پادکست رو دانلود کرد؟
پادکست ها برای گوش دادن به صورت آنلاین هستن دوست عزیز
می شه حداقل کاری کنین بشه سرعت رو روی 2 برابر گذاشت برای پادکست ها
حق جی بود بخدا
دمت گرم واقعا حق گفتی
این تاکید بر نابغه بودن و جینیس بودن تریپل اچ رو متوجه نمیشم ، حرفی که زدی مردم گفتن به نسل جوون فرصت بدید و این حرفا و واقعا اگر این داستانی که میگی فراگیر شده و مثلا هشتگی با این مضمون تو توییتر و جاهای دیگه ترکیده که به کل رسلینگ فنا تعمیمش میدی و میگی تریپل اچ به حرف مردم گوش داد و این حرفها بنظرم اصلا استدلال درست برای این فاجعه نیست ، منطقا جی اوسو نباید رامبل رو میبرد. منطق حکم میکنه کسی که ۲ بار هوادارا شعارشو به زبون میارن میگن ییت ییت دلیل نمیشه بره رامبل و بعدش رسلمنیا 😂😂. اگر اینطوری بود ال ای نایتو چرا نمیفرستن با اینکه از جی اوسو هم بیشتر ریکشن میگیره. یعنی طرف تو همین کتگوری که همه میگن وای ریکشن گرفت وای مردم براش غش و ضعف رفتن هم بهترین نیست. جی اوسو تازه ۶ ماهه گذشته و میشه بهش گفت سینگل رسلر چرا باید به همچین شخصی همچین فرصت مهمی داد؟ تا وقتی آدمی مثل سی ام پانک که هیچوقت رامبل رو نبرده و منطقی هم هست که برنده بشه وجود داره. خودتم میدونی سی ام پانک اولویت داشت نه جان سینا. جان سینا اعلام کرد بعد رامبل میخوام برم سر فیلمبرداری و خود چیمبر برمیگردم.
مشخصا خود سینا هم دوست نداشته برنده بشه و اگرم بهش گفتن بیا رامبلو ببر گفته نه و اینکه میگی تریپل اچ جینیس و نابغه و پروفسور ۳ سال آیندشو دیده و همه چیو برنامه ریزی کرده در اشتباهی چون تصمیم گیری برای جی اوسو ژانویه اتفاق افتاد تا تریپل اچ دید یکم جی اوسو ریکشن میگیره و تو فضای مجازی راجع بهش صحبت میکنن گفت پوش بدم بهش. من خودم مشکلی با شخص جی اوسو ندارم ولی دلم واسش میسوزه که چرا بلایی که سر دلریو و باتیستا آوردن ( باتیستا که لقبش شد بووتیستا بعد پیروزی رویال رامبل ) این شخصیت دوست داشتنی و محبوب جی اوسو رو نابود کردن گذشته ثابت کرده اینطور تصمیمات نه تنها گند میزنه به سناریو های حاضر و اون PPV بلکه اون رسلر رو هم نابود میکنه.
در ضمن اینکه گفتی اگر جی اوسو یه مسابقه جانانه داد و فلان چی ؟ مشتی طرف تو رسلمنیا پارسال یادت رفته چه افتضاحی به بار آورد مقابل برادرش ؟ طرف هیچ حرکتی غیر سوپرکیک نداره چطوری میخواد ۵۰ دقیقه مسابقه مین ایونت رسلمنیا رو اداره کنه ۵۰ دقیقشو میخواد سوپرکیک بزنه ؟
من نسل جوون پرو رسلینگ رو گفتم همینکه شما عمیقا تمایل داشتی پانک ببره و از جی نفرت داری مشخصه داره یکطرفه قضاوت میکنی , مثل یک قاضی که با محکوم مشکل شخصی داشته باشه
اینجوری تماشای رسلینگ رو برای خودتون زجرآور میکنید , تصمیم درستی گرفته شد و مسابقه پارسال از اولشم نباید رخ میداد و یک اشتباه بود و همه اشتباه میکنن
وگرنه جی اوسو نیم ساعت تو یک مسابقه بدون قانون پا به پای رومن رینز عزیزتون اومد جلو پس پاش برسه بیشترم میره
و اینکه اگر پیام منو کامل میخوندی که نخوندی گفتم من با جی اوسو حال میکنم اما دلم به حالش میسوزه که کریرش قراره مثل دلریو و کوفی نابود بشه با یک تصمیم اشتباه
من حقیقت نه از جی نفرت دارم نه دوست داشتم پانک ببره من میگم پانک ببره چون لایق بردن هستش چون تاحالا مین ایونت نبوده تاحالا رامبل رو نبرده درضمن رومن رینز نیاز نبود ببره چون ۴ سال قهرمان بود جانسینا هم فول تایم نیست و میخواد بره فیلمبرداری یعنی تو شو ها حضور پیدا نمیکنه پش بردنش ایده خوبی نیست اینکه تا یه انتقادی میشنوید برچسب رومن رینز فن یا سی ام پانک فن میچسبونید یعنی در جواب دادن به انتقاد من راهی جز این نداشتی بازم تشکر جواب دادی
جدیدا WWE داره فقط رو سناریو کار میکنه. سوتی زیاد میدن. زن ها که ول معطلا. الکسا قشنگ بدون تمرین اومده بود شله شل….
کودی قراره هیل شه
چی میشه
سلام. داینامنت aew رو گزارش کن جان من. تو گروه حامیان هم چند بار گفتم. گوش کن حیفه گزارش نشه.
پیروزی جی هنوز عصبیم میکنه امیرحسین جان