معرفی مسابقه Punk Vs Hardy SummerSlam 2009
بخش مسابقات گلچین و درخواستی مخصوص مسابقاتی است که از سالها، کمپانیها و دورههای مختلف پرو رسلینگ انتخاب میشوند و برای کاربران رسلینگ سیتی قرار میگیرند.
این مسابقات ممکن است بهصورت گزارش فارسی یا در بعضی موارد با زبان اصلی منتشر شوند و معمولاً شامل مسابقات مهم، خاطرهانگیز، پرطرفدار یا درخواستی کاربران هستند.
اولویت انتشار با مسابقاتی است که از نظر کیفیت، اهمیت داستانی، محبوبیت بین طرفداران یا امتیاز مسابقه جایگاه بالاتری داشته باشند.
مسابقات درخواستی بازه زمانی ثابت ندارند و معمولاً در روزهایی که شو هفتگی یا رویداد ویژهای برگزار نمیشود، بهترتیب درخواست کاربران و زمان آزاد سایت منتشر میشوند.
تمامی این مسابقات علاوه بر پخش آنلاین، مثل سایر مطالب سایت قابل دانلود هستند تا بتوانید آنها را جداگانه و با کیفیت مناسب تماشا کنید.
دمت گرم خسته نباشی .. آقا جان هرکی دوس داری زودتر آرشیو قدیمیارو بذار ❤️❤️❤️
چشم
خیلی تشکر میکنم.
ممنون از زحمتهای که تاالان کشیدی ودراینده میکشی
ممنون از اینکه کنار نکشیدی باتمام مشکلاتی که سرراهت گذاشتن ولی با صبرو شکیبای از اتها گذر کردی .
اینوبدون اگر نباشی هیچکس نمیتواند جای تورا بگیرد امید وارم همیشه حضورگرم داشته باشی وزنده وپاینده باشی. باتشکر فراوان
درود بر شما امیرحسین انشاالله خداوند این قلب مهربانت را برای خانواده خودت و همگی طرفدارانت هزاران سال نگهدارد همه چیز نامبروان است یک دنیا ازشما سپاسگزارم 🙋♂️🙏👑🌺♥️⭐⭐⭐⭐⭐🙋♂️👑♥️😍🌺🌺🌺
ممنون از برنامه های عالی وگزاارش خیلی خوب شما بیشتر از مسابقات قهرمانی کشتی کج توضیح بدید که چند نوع کمربند داره بهترین مسابقه مربوط به کدام است
عالی بود این مچ.
ماما میا خودت پاشو بیا
خیلی هم عالی بهترین مسابقه کریر ویل آسپری از نگاه ملتزر این مسابقه بوده
این دو رسلر در پی دبلیو جی هم مسابقه دادن که کنی اومگا برد
امیدوارم کنی اومگا تا جی وان کلایمکس قهرمان باشه و در جی وان کلایمکس شرکت کنه
خوشحالم که بخش مسابقات با گزارش برگشتی مسابقه خوبی بود هر وقت نتم درست شد میبینمش موفق باشی
وای وای وای عجب مسابقه ایی بود.البته من قبل از اینکه آقا امیرحسین عزیز گزارشش کنن دیدم ولی به همه پیشنهاد میدم این مسابقه رو ببینن که اگه نبینین نود درصد عمرتون به فنا رفته
مرسی امیر حسین . صدای تو یه این مچ ابر تاریخی یه حس دیگه میده اصلا .
مسابقه مشتی بود ناموسا✌️
مچ کایری سینو گزارش نکردی؟😐