تمامی آرشیوها از ابتدا به ترتیب درحال بارگذاری هستند و به صورت روزانه آپدیت خواهند شد و در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت
آرشیو رویدادهای ECW قرار گرفت , سایر آرشیوها بزودی!!
رویداد AEW Revolution 2026
★9.2
★9.2
لینک دانلود اضافه شد!!
گزارش فارسی و صوت گزارش هماهنگ با تمامی کیفیت ها اضافه شد!!
WRESTLING CITY خانه پرو رسلینگ در ایران
پخش آنلاین یا دانلود
رویداد AEW Revolution 2026
🥊 لیست مسابقات ()+–
1. FTR Vs. The Young Bucks
2. Toni Storm Vs. Marina Shafir
3. Jon Moxley Vs. Konosuke Takeshita
4. The Divine Dominion Vs. Babes of Wrath
5. Swerve Strickland Vs. Brody King
6. Thekla Vs. Kris Statlander
7. Andrade El Idolo Vs. Bandido
8. Roderick & Cassidy & Darby Vs. The Dogs
9. MJF (c) Vs. Adam Page
◆معرفی و جزئیات رویداد+–
معرفی رویداد رویداد AAA Noche de los Grandes 2026
رویدادهای ویژه یا همان Pay Per View که امروزه در کمپانی WWE با عنوان Premium Live Event یا PLE شناخته میشوند، مهمترین ایونتهای ماهانه یا سالانه هر کمپانی پرو رسلینگ هستند.
این رویدادها معمولاً بر پایه درگیریها و داستانهایی شکل میگیرند که در شوهای هفتگی اتفاق افتادهاند و اغلب شامل مسابقات مهم، رقابتهای قهرمانی و پایان یا ادامه فیودهای بزرگ هستند.
در کمپانی WWE، مهمترین رویداد سالانه WrestleMania است؛ همانطور که در کمپانی AEW رویداد Double or Nothing جایگاه ویژهای دارد.
رویدادهای ویژه معمولاً در سالنهای بزرگتر و با تماشاگران بیشتر برگزار میشوند و بسیاری از آنها گاهی خارج از آمریکای شمالی برگزار میشوند تا طرفداران کشورهای دیگر هم این تجربه را از نزدیک ببینند.
برای خیلی از طرفداران، این رویدادها حکم قسمت پایانی یک فصل از سریال را دارند؛ جایی که نتیجه داستانها مشخص میشود و مسیر درگیریهای جدید شروع میگردد.
پروفایلهای عمومی کاربران فعال استروی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
سلام خسته نباشی من یه سوال دارم می خواستم ببینم مخصوصا مسابقه های مهم ایا قبل از اینکه دو نفر مسابقه بدن ایا پیش نمایشی برای خودشون دارن و بهم میگن تو چکا ر کن و طرف مقابلش چکار کنه که مسابقه جذابتر بشه مثل همین رسلمنیا اخری وقت رومن خورد به طناب راحت افتاد روی دوش سی ام پانک واونم بشیه که راحت بیاد روی شونش؟
بله طبق سناریو پیش رفتند هردو
اما قسمت مهمش اینه این سناریو رو هیچکس غیر از خودشون و داور نمیدونه و گاهی اوقات اتفاقاتی خارج از سناریو میوفته مثل یک ضربه خطرناک یا مصدومیت های جدی یا حتی برخی از خون ریزی ها
برای اینکه دقیق تر این موضوع رو درک کنید میتونید سه قسمت اول پادکست رسلتاک رو گوش کنید
اگه پی پر ویو اینه پس رسلمنیا ۲۰۲۶ در مقابل این فقط به درد سطل اشغال میخوره یه سال منتظر بمونه بعد اقای هانتر گوه بزنه به رویداد مورد علاقه ات،دلمون شدید برا وینس تنگ شده،گند زدی هانتر
سلام امیرحسین جان خیلی شانسی اومدم تو سایت نا امید دیدم پی پر ویو رولوشن رو گذاشتی
دمت گرم داداش واقعا خیلی خوشحالم کردی، اگر بتونی شو های دینامیت aew رو هم بزاری برای کس هایی که خیلی دیگه به دبل علاقه ندارن ممنونتم واقعا، قبلا گفته بودی که میخوام آرشیو aew رو هم بزارم اونم بزاری واقعا راضیم
واقعا ماشاالله مرد خیلی خفنی
هر روز از دیروز بهتر
لقب صدای پرو رسلینگ ایران برازنده ی توعه تا ابددد
فوق العاده ای تو هر شرایطی به فکر مخاطباتی
واقعا دست خوش مرد بزرگ
افرین صدای رسلینگ ایران
اگر همچنان اینترنت قطع بود اونمسابقه( راندا روزی vs جینا کرانو) رو بزارین مبارزه آزاد هستش ولی ufc نیست ماه می برگزار میشه
خیلی براش تبلیغ میکردن
خیلی دوست دارم بازم داربی الن و جان ماکسلی رو ببینم
کاش میشد
سلام
لطفا راهنمایی بفرمائید چطوری شو های هفتگی all elite رو بخریم
اینجا اومدم بلکه بتونم مجانی یا پولی بگیرم ولی نیست
از همون جایی که خودت میگیری آیا میشه aew رو هم خرید تا بریم بخریم
تشکر
سپاس
دوست عزیز
اصلا دیگه باورمنمیشه که دوباره قراره all elite ببینم
همین که میگی امکانش هست آدم جون میگیره
حدود دوماهه از aew بی خبریم
جریکو ، ویل آسپری ، آدام کوپلند و کریسشن برگشتن
بازگشت جریکو اتفاق بسیار بزرگیه
ممنون
من فقط بخاطر aew به این سایت سر میزنم
اگر ممکنه شوهای هفتگی aew رو بزار
به کی قسم wwe ارزش فحش دادن هم نداره قبلا لات کوچه خلوت بود که الان اونم نیست
wwe بدترین برنامه تلویزیونی در میان تمام برنامه هاست، هر روز هم بدتر میشه
دلخوشی هفتگی من همین aew هستش
الان بالای چهل روزه بی خبرم
فکر نمیکنم اینترنت هم به این زودی ها وصل بشه
به عنوان گزارشگر خودت باید تشخیص بدی که اولویت با برنامه بهتره
داینامایت و کالیژن رو بزار، من برای هر شو aew جداگانه پرداخت میکنم
بزار مردم از چیز خوب لذت ببرن
قبلا ده بار اومدم تو این سایت که کالیژن بگیرم اما نمیزاشتی میرفتم یجای دیگه میگرفتم
اما الان فرق میکنه فقط همینجا رو داریم مسئولیت داری درست انجامش بده
این دوران هم میگذره
احسان جان کاملا قابل قبول و غیر قابل انکاره که کیفیت مسابقات الیت خیلی بیشتره
اما اول اینکه لطفا مسئولیت منو بهم یادآوری نکن تو این شرایط هرطوری که هست دارم وظیفه و خدمت رسانیم به مردم رو انجام میدم
دوم اینکه خیلی آزاد و ساده مثل قدیم به همه چیز دسترسی نداریم و برای همین شوهای الیت و ان ایکس تی فعلا تا زمانی که شرایط بهتر بشه فقط نتایج و اتفاقات مهمش به صورت متنی پوشش داده میشه و این مورد دست من نیست
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم و این قول خط آخر کامنتت این دوران هم میگذره اما تا اون موقع فعلا شرایط اینطوری هستش
شاید بد نباشه بجای درخواست های اضافه داشتن اندکی دلگرمی و حمایت کنید که برامون انگیزه بشه
قبلا هم گفتم منم یکی هستم مثل شما و باهاتون هیچوقت فرقی نداشتم و این مرجع برای کل میلیون ها جامعه رسلینگ فن ایران هست
رفیقم ، برادرم دمت گرم بابت این رویداد خفن و از همه مهم تر سپاس بابت گزارش محشرت 🤙 دیدن این رویداد مخصوصا تو این ايام برام حکم تبدیل آتش جهنم به گلستان رو داشت
سلام امیر حسین جان ممنونم بابت همه زحمتها که برا ما انجام میدی صداتو میشنوم عشق میکنم دمتگرم من از طرفدارهای قدیم تا الان شما بودم و هستم همیشه مطمینم شما من و نمیشناسی هیچ وقت جوابم ندادی ولی من همیشه دوستت دارم بزرگ مرد
آقا سلام و درود
خیلی ارت ممنونم مارو یه مقداری ازین شرایط سخت در آوردی با این کارت
تشکر فراوان
فقط اینکه شو های قبلی الیت هم میزاری؟
یعنی از بعد از قطعی اینترنت تا الانو؟
بعد آقا امیر جسارتا😂
من این اشتراک اکانتم لغو شده مث اینکه چون ۳ روز پیش گرفتم برا همین رولووشن خواستم اگه میشه لطف کنید اصلاحش کنید و اینکه اون خبرای الیتم که گفتین نوشتاری میزارین کجا قرار میگیره
دوستان ببینید من خودم هزار بار الیتو الان ترجیح میدم به دبل همچیشو ولی خب حق با ایشونه به چند دلیل اولا همین که نزدیک رسلمانیاس و ۸۰ درصد مخاطبا میرن سمت دبل پس باید پوشش داده بشه دوما اینکه واقعا الان شرایط جوری نیست که ولقعا انتظار داشت ایشان همچی رو پوشش بدن چون سخته واقعا حالا امیدوارم بتونن بزودی اونم برامون انجام بدن و اینکه سعی کنید قدردان همینیم که هست برامون باشین چون تا قبل از اینکه ایشان همین رولووشنم برامون بزارن ما هیچ دسترسی به ۱ درصد الیتم نداشتیم و فک کنم دیده باشین کانال های رسانه های داخلیم چطورین پس ببیند لذت ببرید بابا 🕺🏾
میلاد جان اکثریت افراد مخصوصا در فصل رسلمنیا بیشتر wwe رو دنبال میکنن و دوم اینکه اینکار عمدی نیست در حال حاضر توان قرار دادنشون رو نداریم شوهاشونو نمیتونیم اما رویدادهاسون رو تا حد امکان پوشش میدیم و سوم اینکه نتایج و اتفاقات رو به صورت متنی شوهاشون رو قرار میدیم
سلام امیر حسین جان دمت گرم دلم برات تنگ شده بود
من راننده هستم تو ی این جاده ها پشت فرمون دلخوشیم دیدم رسلینگ اونم با گزارش تو هستش
دمت گرم هر جا که هستی عالی باشی
امیرحسین اون مسابقه ای که اول همه شو شو ها هست خیلی هیجانیه
یانگ باکس مقابل ویل آسپری و سرو اسکریتلند واسه چه پی پر ویوییه؟لطفا دوستان یا امیرحسین جواب بدید خیلی مهمه
سلام
aew revolution 2026
سرعت خیلی پایینه با حجم کمتر بزار
5 گیگ برای ما خیلی سنگینه
با حجم کم بزار
همیشه میذاشتی حدود 1200 مگابایت بیشتر نبود
الان با این حجم من نمیتونم این ایونت رو بگیرم
یه کاریش کن
منتظرتیم
ممنون
امیرحسین جان ، گل کاشتی داداشی
چقدر خوشحال شدم دوباره تو این شرایط با گزارش پی پر ویو برگشتی
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و تا ابد این مرجع پایدار بمونه چون رسلینگ بدون تو و صدای تو لذت نداره
مرسی که هستی ممنون بابت تمام زحماتت ❤️❤️🙏🙏
درود بر امیرحسین گل و خسته نباشید❤️
در خصوص پیغامی که بالای سایت قرار دادی
شوهای هفتگی هم مد نظر هستند یا منظور فقط ppvها بود؟
بخدا دیگه طاقتمون سر اومده چه گناهی کردن مردم
سلام امیرحسین جان مرسی ک هستین.من اصلا نمیتونم دانلودکنم .ممنون میشم راهنمایم کنید.سپاسگزارم
سلام امیر حسین وقت بخیر من پی پرویو رولوشن رو میخواستم دانلود کنم میزنه اتصال شما خصوصی نیست سایت مشکل داره یا گوشی من ممنون میشم وقت کردی جواب بدی
سرورها در حال بروزرسانی بودند اکنون مشکل برطرف شده
سلام
امیرحسین چرا نمیشه دانلود کرد حتی نمیشه آنلاین نگا کرد
سرورها در حال بروزرسانی بودند اکنون مشکل برطرف شده
رولوشن امسال،رسلمنیا جلوش باید لنگ بندازه
شاهکار خالص
سلام خسته نباشید
من هر چی میخوام اینو دانلود کنم همش خطا میده با هر برنامه ای امتحان کردم جواب نداد . مشکل حافظه و اینترنت هم ندارم
تمامی کیفیت ها تست شدند و هیچگونه مشکلی در دانلود وجود نداره لطفا دی ان اس خودتون رو چک کنید
خسته نباشید
امیر حسین من قبلا اشتراک خریدم منتها نت قطع شد الان باید از اول بگیرم
بله باید مجدد تهیه کنید
چرا پولی شده قبلا نبود
سلام خسته نباشی من یه سوال دارم می خواستم ببینم مخصوصا مسابقه های مهم ایا قبل از اینکه دو نفر مسابقه بدن ایا پیش نمایشی برای خودشون دارن و بهم میگن تو چکا ر کن و طرف مقابلش چکار کنه که مسابقه جذابتر بشه مثل همین رسلمنیا اخری وقت رومن خورد به طناب راحت افتاد روی دوش سی ام پانک واونم بشیه که راحت بیاد روی شونش؟
بله طبق سناریو پیش رفتند هردو
اما قسمت مهمش اینه این سناریو رو هیچکس غیر از خودشون و داور نمیدونه و گاهی اوقات اتفاقاتی خارج از سناریو میوفته مثل یک ضربه خطرناک یا مصدومیت های جدی یا حتی برخی از خون ریزی ها
برای اینکه دقیق تر این موضوع رو درک کنید میتونید سه قسمت اول پادکست رسلتاک رو گوش کنید
اگه پی پر ویو اینه پس رسلمنیا ۲۰۲۶ در مقابل این فقط به درد سطل اشغال میخوره یه سال منتظر بمونه بعد اقای هانتر گوه بزنه به رویداد مورد علاقه ات،دلمون شدید برا وینس تنگ شده،گند زدی هانتر
واقعا عالی بود. خیلی بهتر از elimination chamber بود
خسته نباشی
واقعا ممنونم ازت که تو این شرایط کمک میکنی تا حداقل بتونیم برای چنپ ساعت خودمونو سرگرم کنیم
پس شوهای aew کجاس
پنجاه روزه all elite نداریم کالیژن هم بزار
پس چطور میتونی بقیه رو بزاری
برام سواله
اگر نمیزاری بگو تا یه فکری به حال خودمون بکنیم
کاوه جان اولویت اکنون با رسلمنیا و شوهای گزارش نشده قبل از رسلمنیا هستش اما به فکر تهیه و اپلود الیت و ان ایکس تی هم هستیم اما باید صبور باشید بزرگوار
داینامیت و ان اکس تی رو کی میزارید؟
ممنون 🙏
در حال تلاش و تهیه اونا هم هستیم کمی صبر کنید
سلام امیر جان خواستم بابت تما زحماتی که تو هر شرایطی حتی موقعی که حالت خوب نبود برای مامیکشی ازت تشکر کنم مرسی
خواهش میکنم رضا جان انجام وظیفست
سریال
سلام من نام کاربری یادم رفت
من نام کاربری یادم رفته ایمیل هم بهم پیام نماید میشه کمک کنید
با همون آدرس ایمیل و رمزتون وارد بشید
تو کادر نام کاربری ایمیلتون رو بزنید
سلام امیرحسین جان خیلی شانسی اومدم تو سایت نا امید دیدم پی پر ویو رولوشن رو گذاشتی
دمت گرم داداش واقعا خیلی خوشحالم کردی، اگر بتونی شو های دینامیت aew رو هم بزاری برای کس هایی که خیلی دیگه به دبل علاقه ندارن ممنونتم واقعا، قبلا گفته بودی که میخوام آرشیو aew رو هم بزارم اونم بزاری واقعا راضیم
ممنونم مهران جان لطف داری
داریم تلاش میکنیم پوشش بدیم یکم تو این شرایط دشواره
واقعا ماشاالله مرد خیلی خفنی
هر روز از دیروز بهتر
لقب صدای پرو رسلینگ ایران برازنده ی توعه تا ابددد
فوق العاده ای تو هر شرایطی به فکر مخاطباتی
واقعا دست خوش مرد بزرگ
افرین صدای رسلینگ ایران
همش انجام وظیفه هست عزیزم
لطف داری
سلام ارادت امیرحسین جان رویداد روولوشن گزارشش تکمیل شده دلمون واسه صدات خیلی تنگ شده 💙
گزارش فارسی خیلی وقته قرار گرفته بزرگوار
دادا پخش انلاینو درس کن
گذارشتم دیدم محشر بود مخصوصا بعد برد ام جی اف
پخش انلاین هم بارها چک شده مشکلی نداره دوست عزیز
بهتره اگه پخش انلاین کار نمیکنه دانلود کنید
اگر همچنان اینترنت قطع بود اونمسابقه( راندا روزی vs جینا کرانو) رو بزارین مبارزه آزاد هستش ولی ufc نیست ماه می برگزار میشه
خیلی براش تبلیغ میکردن
خیلی دوست دارم بازم داربی الن و جان ماکسلی رو ببینم
کاش میشد
سلام
لطفا راهنمایی بفرمائید چطوری شو های هفتگی all elite رو بخریم
اینجا اومدم بلکه بتونم مجانی یا پولی بگیرم ولی نیست
از همون جایی که خودت میگیری آیا میشه aew رو هم خرید تا بریم بخریم
تشکر
قراره بزودی فکری برای شوهای داینامایت و ان ایکس تی انجام بشه ممکنه یکی دو روز طول بکشه اگر یک درصد نشد متاسفانه فعلا راه دیگه ای نیست
سپاس
دوست عزیز
اصلا دیگه باورمنمیشه که دوباره قراره all elite ببینم
همین که میگی امکانش هست آدم جون میگیره
حدود دوماهه از aew بی خبریم
جریکو ، ویل آسپری ، آدام کوپلند و کریسشن برگشتن
بازگشت جریکو اتفاق بسیار بزرگیه
ممنون
سعی میکنیم اوکیش کنیم بزرگوار
سلام، من دانلود کردم ولی فایلش برا من باز نمیشه attachment میزنه
لیست مسابقات اشتباهه ، مال المنیشنه چمبره بجا رولوشن
تا دقایقی دیگه اصلاح میشه
ممنون که توجه کردید
من فقط بخاطر aew به این سایت سر میزنم
اگر ممکنه شوهای هفتگی aew رو بزار
به کی قسم wwe ارزش فحش دادن هم نداره قبلا لات کوچه خلوت بود که الان اونم نیست
wwe بدترین برنامه تلویزیونی در میان تمام برنامه هاست، هر روز هم بدتر میشه
دلخوشی هفتگی من همین aew هستش
الان بالای چهل روزه بی خبرم
فکر نمیکنم اینترنت هم به این زودی ها وصل بشه
به عنوان گزارشگر خودت باید تشخیص بدی که اولویت با برنامه بهتره
داینامایت و کالیژن رو بزار، من برای هر شو aew جداگانه پرداخت میکنم
بزار مردم از چیز خوب لذت ببرن
قبلا ده بار اومدم تو این سایت که کالیژن بگیرم اما نمیزاشتی میرفتم یجای دیگه میگرفتم
اما الان فرق میکنه فقط همینجا رو داریم مسئولیت داری درست انجامش بده
این دوران هم میگذره
سلام
احسان جان کاملا قابل قبول و غیر قابل انکاره که کیفیت مسابقات الیت خیلی بیشتره
اما اول اینکه لطفا مسئولیت منو بهم یادآوری نکن تو این شرایط هرطوری که هست دارم وظیفه و خدمت رسانیم به مردم رو انجام میدم
دوم اینکه خیلی آزاد و ساده مثل قدیم به همه چیز دسترسی نداریم و برای همین شوهای الیت و ان ایکس تی فعلا تا زمانی که شرایط بهتر بشه فقط نتایج و اتفاقات مهمش به صورت متنی پوشش داده میشه و این مورد دست من نیست
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم و این قول خط آخر کامنتت این دوران هم میگذره اما تا اون موقع فعلا شرایط اینطوری هستش
شاید بد نباشه بجای درخواست های اضافه داشتن اندکی دلگرمی و حمایت کنید که برامون انگیزه بشه
قبلا هم گفتم منم یکی هستم مثل شما و باهاتون هیچوقت فرقی نداشتم و این مرجع برای کل میلیون ها جامعه رسلینگ فن ایران هست
رفیقم ، برادرم دمت گرم بابت این رویداد خفن و از همه مهم تر سپاس بابت گزارش محشرت 🤙 دیدن این رویداد مخصوصا تو این ايام برام حکم تبدیل آتش جهنم به گلستان رو داشت
ممنونم سیاوش جان که از کاربرای بیش از یک دهه رسلینگ سیتی هستی
خوشحالم از دلگرمیت و امیدوارم لذت برده باشی
سلام امیر حسین جان ممنونم بابت همه زحمتها که برا ما انجام میدی صداتو میشنوم عشق میکنم دمتگرم من از طرفدارهای قدیم تا الان شما بودم و هستم همیشه مطمینم شما من و نمیشناسی هیچ وقت جوابم ندادی ولی من همیشه دوستت دارم بزرگ مرد
ممنونم علی جان نظر لطفته بزرگوار
سلام امیر حسین ممنون عالی بود گذارش ..
واقعا بعد چند وقت نبودن همچین شست برد خیلی خوب بود عالیه عالی حرف نداشت همه مسابقات خوب بود
ممنونم میثم جان
خوشحالم لذت بردید
عزیزم من اشتراک تهیه کردم الان سر زدم میبینم پریده خواهشا برسی کنید
اشتراک شما بررسی و به میزان لازم افزایش داده شد
aew واقعا داره ميتركونه…. كاش wwe به خودش بياد
سلام امیر جان ، دلم برای صدات تنگ شده ، ممنون که تو این شرایط برای ما این دو رویداد فوق العاده رو گذاشتی ❤️🤝
خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم لذت بردید
من دو بار اشتراک خریدم ولی دهنم سوخت یعنی این اشتراک قبلی اصلا درست استفاده نشد الان میگه لطفاً اشتراک بخرید لطفاً به فکری به حال ما بکنید
سینا جان شرایط رخ داده تقصیر ما نبوده وگرنه جبران کل این مدت به همه داده میشد
دمتون گرم
میدونم اوضاع نت خرابه
اگه بتونین داینامایت هم هفتگی قرار بدین عالی میشه
متاسفانه الان مقدور نیست اما نتایج و اتفاقات مهمش رو به صورت متنی قرار میدیم
سلام و خسته نباشید به شما یه سوال داشتم
سرعت دانلود کمه که هیچ
روی پخش آنلاین هم میزنم بود نمیشه چیکار باید بکنم؟
با توجه به اینکه دانلود انجام میشه و خطایی نمیده مشکل کندی از زیرساخت دیتاسنتر هست مبین جان دست ما نیست
درصورت امکان امیرحسین nxtروهم بزار
متاسفانه الان مقدور نیست اما نتایج و اتفاقات مهمش رو به صورت متنی قرار میدیم
آقا سلام و درود
خیلی ارت ممنونم مارو یه مقداری ازین شرایط سخت در آوردی با این کارت
تشکر فراوان
فقط اینکه شو های قبلی الیت هم میزاری؟
یعنی از بعد از قطعی اینترنت تا الانو؟
خوشحالم لذت بردید دوست عزیز
شوهای راو و اسمکدان قرار میگیرن اما شوهای الیت و ان ایکس تی فعلادر اولویت نیستن تا زمان اتصال مجدد اینترنت
خب حداقلش نمیشه که بسری آپدیت خبری از شوهای الیتم بدید که بدونیم چخبره چون هیچ راهی نیست که آذم اونا رو هم دنبال کنه
مثلا حالت نوشتاری باشه تو سایت
چرا ایمان جان
گزارش و نتابج و اتفات مهم هر هفته ان ایمس تی و کالیژن و ان ایکس تی قرار خواهند گرفت
درود و سپاس فراوان🔥
دوست عزیز شوهای هفتگی aew باید در اولویت
باشن، نباید که بیایم ازت درخواست کنیم
داینامت و کالیژن رو از زمان قطعی اینترنت بزار
تو این وضعیت اگر خواست مردم رو انجام نمیدی دیگه به چه دردی میخوری
wwe نگاه نمیکنیم
بعد آقا امیر جسارتا😂
من این اشتراک اکانتم لغو شده مث اینکه چون ۳ روز پیش گرفتم برا همین رولووشن خواستم اگه میشه لطف کنید اصلاحش کنید و اینکه اون خبرای الیتم که گفتین نوشتاری میزارین کجا قرار میگیره
اشتراک شما بررسی شد و تا 22 اردیبهشت فعاله
دوستان ببینید من خودم هزار بار الیتو الان ترجیح میدم به دبل همچیشو ولی خب حق با ایشونه به چند دلیل اولا همین که نزدیک رسلمانیاس و ۸۰ درصد مخاطبا میرن سمت دبل پس باید پوشش داده بشه دوما اینکه واقعا الان شرایط جوری نیست که ولقعا انتظار داشت ایشان همچی رو پوشش بدن چون سخته واقعا حالا امیدوارم بتونن بزودی اونم برامون انجام بدن و اینکه سعی کنید قدردان همینیم که هست برامون باشین چون تا قبل از اینکه ایشان همین رولووشنم برامون بزارن ما هیچ دسترسی به ۱ درصد الیتم نداشتیم و فک کنم دیده باشین کانال های رسانه های داخلیم چطورین پس ببیند لذت ببرید بابا 🕺🏾
میلاد جان اکثریت افراد مخصوصا در فصل رسلمنیا بیشتر wwe رو دنبال میکنن و دوم اینکه اینکار عمدی نیست در حال حاضر توان قرار دادنشون رو نداریم شوهاشونو نمیتونیم اما رویدادهاسون رو تا حد امکان پوشش میدیم و سوم اینکه نتایج و اتفاقات رو به صورت متنی شوهاشون رو قرار میدیم
سلام امیر حسین جان دمت گرم دلم برات تنگ شده بود
من راننده هستم تو ی این جاده ها پشت فرمون دلخوشیم دیدم رسلینگ اونم با گزارش تو هستش
دمت گرم هر جا که هستی عالی باشی
موفق باشید
خوشحالم لذت بردید
چرا مسابقات ufc لینک دانلود ندارن برسی کنید
امیر دادا پخش آنلاین لود نمیشه چرااا و اینکه لیست مسابقات رو اشتباه زدید مسابقات wwe زیرش زده نه aewl
لیست مسابقات بزودی درست میشن
پخش آنلاین هم تست شد مشکلی نداره
شو هارو از کِی قرار میدید تو سایت؟
از فردا
عزیز این خیلی خیلی سرعتش پایینه
سرعت دانلود متاسفانه تو این شرایط دست ما نیست بزرگوار
سلام امیر حسین میگم امکان داره این اخرین مسابقه هنگمن برای aew باشه و بخواد که به wwe بیاد
خیر بسیار بعیده
امیرحسین اون مسابقه ای که اول همه شو شو ها هست خیلی هیجانیه
یانگ باکس مقابل ویل آسپری و سرو اسکریتلند واسه چه پی پر ویوییه؟لطفا دوستان یا امیرحسین جواب بدید خیلی مهمه
برای آل این تگزاس هستش
مسابقه تگ تیم اسپری و سورو مقابل یانگ باکس
آل این تگزاس چه سالی؟
پارسال
۲۰۲۵
این که اشتراک داره حجم دانلودش هم بالاست
مجانی با حجم کم وگرنه صبر میکنیم تا نت وصل بشه همه شو از آرشیو میگیریم
اشتراک که خب همه رویداد ها نیاز به اشتراک دارن ، حجمش بالاس به بدلیل طولانی بودن رویداد هستش ، یه دانلود شبانه 80 گیگ بخرین 30 تومن تا یکماه راحتی
یک سوالی دارم الان شما قراره شو خای هفتگی چه دیر چه رود در سایت قراره بدین؟
بله قرار میگیره
سلام
aew revolution 2026
سرعت خیلی پایینه با حجم کمتر بزار
5 گیگ برای ما خیلی سنگینه
با حجم کم بزار
همیشه میذاشتی حدود 1200 مگابایت بیشتر نبود
الان با این حجم من نمیتونم این ایونت رو بگیرم
یه کاریش کن
منتظرتیم
ممنون
با توجه به ۴ و ۴۰ دقیقه مدت رویداد متاسفانه نمیشه کاریش کرد
روند تبدیل و انکودها مثل قبله به رویدادهای قبلی مراجعه کنید متوجه میشید
دادا دمت گرم مرسی که هستی
امیرحسین جان ، گل کاشتی داداشی
چقدر خوشحال شدم دوباره تو این شرایط با گزارش پی پر ویو برگشتی
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و تا ابد این مرجع پایدار بمونه چون رسلینگ بدون تو و صدای تو لذت نداره
مرسی که هستی ممنون بابت تمام زحماتت ❤️❤️🙏🙏
انجام وظیفه بود عزیزم
خوشحالم لذت بردید
داداش چرا نمیتونم اشتراک بخرم
تست شد دوست عزیز مشکلی در درگاه و خرید نیست
سلام مچ کارد چمبر رو گزاشتید لطفا درستش کنید
سلام یو اف سی های قدیمی رو بزارید
چشم ایمان جان
بی صبرانه منتظر گزارشت هستیم دلمون تنگ شوده برای صدات
در حال گزارش هستم
درود بر امیرحسین گل و خسته نباشید❤️
در خصوص پیغامی که بالای سایت قرار دادی
شوهای هفتگی هم مد نظر هستند یا منظور فقط ppvها بود؟
بخدا دیگه طاقتمون سر اومده چه گناهی کردن مردم
تلاش میکنیم شوهای هفتگی رو هم پوشش بدیم
داداش دمت خیلی گرم واقعا کف کرده بودیم
از بس تکرار دیدیم دمتگرم
خواهش میکنم
لذت ببرید