پروفایلهای عمومی کاربران فعال استروی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
سلام و درود به شما که با گزارش خوبتون جذابیت مسابقات رو چند برابر میکنید .مدتهاست یه سوالی دارم که خیلی دوست دارم بدونم چرا بعضی از کشتی گیران وقتی کمپانیشون رو عوض میکنند اسمشون رو مجبورم عوض کنم ولی بعضی ها مثل cm punk میتونم هر جا میرم با همون اسم برن . مثل پانک . ولی دین آمبروز باید اسمش عوض شده .یا دنیل برایان باید عوض شده .
لطفا مسابقات AEW را به موقع بزارین چون سطحش خیلی بالاتر از wwe هست.البته نظر شخصی منه .واقعا بی نظیره. ممنون از شما
برخی رسلر ها اسماشون رو خود کمپانی براشون انتخاب میکنه و به نوعی حق انحصاری اون کمپانی هست اما برخی ها اسسم های خودشون هست و هرجا برن میتونن استفاده کنند و این موضوع شامل برخی ها میشه
آقااشتراک خریدم مجددا برا دانلود Dynamite گفته ورود یا ثبت نام ،!!!!!!؟؟؟؟؟
اشتراک شما روی ایمیل kalantarihamid736@gmail.comفعال است و اعتبار دارد
با همین ایمیل و رمزی که هنگام ثبت نام زدید وارد بشید و شوها رو دانلود کنید
سلامت باشی
سلام اشتراک فعال دارم چرا نمیتونم تمدید و از تخفیف استفاده کنم ؟
در صورت خرید مجدد اشتراک قبلی از بین میره
سلام و درود به شما که با گزارش خوبتون جذابیت مسابقات رو چند برابر میکنید .مدتهاست یه سوالی دارم که خیلی دوست دارم بدونم چرا بعضی از کشتی گیران وقتی کمپانیشون رو عوض میکنند اسمشون رو مجبورم عوض کنم ولی بعضی ها مثل cm punk میتونم هر جا میرم با همون اسم برن . مثل پانک . ولی دین آمبروز باید اسمش عوض شده .یا دنیل برایان باید عوض شده .
لطفا مسابقات AEW را به موقع بزارین چون سطحش خیلی بالاتر از wwe هست.البته نظر شخصی منه .واقعا بی نظیره. ممنون از شما
برخی رسلر ها اسماشون رو خود کمپانی براشون انتخاب میکنه و به نوعی حق انحصاری اون کمپانی هست اما برخی ها اسسم های خودشون هست و هرجا برن میتونن استفاده کنند و این موضوع شامل برخی ها میشه
سلام
لطفا گزارش فارسی رو بگذارید ممنونم
تا ساعاتی دیگر
سلام خسته نباشید. آقا collision رو قرار شد بزارید از شروع سال جدید میلادی. ایشالله استارتش رو از فردا میزنید دیگه😁؟
تا جایی که میدونم فردا هنوز 2025 هستش
از هفته آینده