شو Collision تاریخ 25 آوریل 2026
لینک دانلود اضافه شد!!
این شو این هفته گزارش فارسی ارائه نمی شود!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
34 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


سلام در راو این هفته اعلام شده در بکلش جان سینا قراره خبر تاریخی اعلام کنه به نظرت چیه؟ چون گفته تاریخ wwe قراره عوض شه
امیر جان سلام و خسته نباشید خدمتت میخاستم بدونم آیا dynamite هفت may رو آپلود میکنی ؟
فعلا تمرکز روی آرشیوها و شوهای جدید هستش علیرضا جان
امیر جان چه خبر از سمی گوارا چه بلایی سرش امد نیستش
فعلا فاصله گرفته از رسلینگ
سلام.امیرجان ..هریکی دو روز مشکل پیش میاره برای دانلود الان بازقطع شده..زحمت بکش ایرادش.رابرطرف کن.اشترکهم سه ماه دارم.مرسی
دوست عزیز شرایط اینترنت کشور کاملا نابسامان هست
دیتاسنتر ها اختلالات شدیدی دارند و کار زیادی از دست ما بر نمیاد
سلام میگم من ۱۵ روز از اشتراکم مونده الانتمدید کنم از امروز حساب میشه یا از روزی که تموم شه؟
از امروز حساب میشه دوست عزیز
سلام ببخشید میشه راو 4 می که امشبه رو تا پس فردا قرار بدی ؟
تا فردا قرار میگیره
مهندس دارم دوباره پیام میدم من هشت اردیبهشت ساعت 13:14 با همین یوزر پس اشتراک دوماهه گرفتم امروز سایتتت یوزر پس رو پاک کرد دباره ثبت نام کردم قبلش هم چند دقیقه سایتت ببالا نمی اومد لطفا توضیح بده قضیه چیه باز اشتراک بخرم قراره پاک کنی مگه؟ میدونم کامنت رو تایید نمکنی ولی خب پشتیبانی هم نداری
خو وقتی اشتراک میخری و ازت دوباره میخواد ورود کنی ب اکانتت چرا دوباره ثبت نام میکنی عقل کل باید ورود رو بزنی با همون رمز و جیمیلی که اشتراک خریدی
دوست عزیز اکانت شما با همین ایمیل که کامنت گذاشتید بررسی شد و هیچ مشکلی نداره و فعال هستش
امیر جان میشه ALL OUT 2024 رو دوباره در سایت قرار بدین
ببخشید کیفیت های دیگه قرار تمیگیره؟
خیر دوست عزیز
شوهای کالیژن و ان ایکس تی تک کیفیتی هستند فعلا
دمت گرم امیرحسین . خیلی ممنون که AEW رو پوشش میدی ❤️
میشه شو های AEW
رو گزارش فارسی کنی
به سوال ادام پیج الان از بعد رولوشن توaewحضور پیدا کرده یا بنظرت میخاد برع دبل؟
خیر
من با نام کاربری omega33 یک اشتراک دوماهه خریدم ولی الان نام کاربری رو میزدم سایت میگه این نام کاربری وجود ندارد … دوباره با همین یوزر پس ثبت نام کردم که اشتراکم فعال نیست .. اشتراک رو هفته پیش گرفته بودم چرا حسابم پاک شده ؟؟؟
از طریق ایمیلی که بار اول ثبت نام کردید وارد شید و در صورت فعال نبودن اشتراک اطلاع دهید
سلام خسته نباشید بکلش کی برگزار میشه !؟ اونم تو سایت آپلود میکنید ؟؟
حدود ی هفته دیگه و بله حتما قرار میگیره در سایت
اشتراکم داره تموم میشه ولی یدئنه nxt هم روی سایت نیومد که دانلود کنم.
رویداداستند و دلیور امشب قرار میگیره در سایت
سلام
امیرحسین از دیشب تا همین یکم پیش به هر دری میزدی که به سایت ورود کنی خطای DNS میداد
مشکل از سمت سرور بوده یا اپراتورها؟
سر همین یه کانال اطلاع رسانی داخلی هم وجود داشته باشه که اگه نشد اینجا کامنت کنیم، اونجا بگیم بد نیس
بله مشکلاز زیرساخت بود و به ما ربطی نداشت که برطرف شد
بزودی یک کانال در پیامرسان بله زده خواهد شد
عالیه ممنون
سلام مستند hulk hogan real american را لطفا قرار دهید
دم شما گرم، امیدوارم کم کم پوشش شو های AEW هم به روز قرار بدین… یه خواهش دیگه هم دارم اگر ممکنه وقتی DOUBLE OR NOTHING برگزار شد، انکورد ۶۰ Fps قرار بدین ، حیفه این رویداد بزرگ رو ۲۴ فریم ببینیم. بازم ممنونم از شما
لطفا ان اکس تی رو از هفته اول nxt revenge بزار و stand and Deliver رو هم قرار بده دمت گرم
عالی مرسی که کلوژن هم میگذاری به به