مسابقه ویل اسپری Vs. شینگو تاکاگی در NJPW BOSJ 2019
گفتگوی رسلینگ سیتی
15 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت

س،امیرحسین.جان اولانخسته نباشی رفیق خیلی ممنونم از اینکه دل ما رو خوش حالو خنک مکنی هم با وقتت وهم با گزارشت که دویونه است اصن.دبلیو سیتی ایار،هیچ بتو باید بگن حضرت پرولسینگ ایران..ممنون💣😉👈🏻{یک هنر خاص واسه افراد خاص با سلايق خاص،توی فقط تو} چطور موقعی که نبودی ی ۲۵،۳۰روز مسابقه ها ا شبکه پخش میشود ولی اون حسو حال که باتو داشتیم نبود،من بهشخصا تو اون مدت نگاه نمکردم.اینو بگم شاید بگن دروغ.یا داره………،ولی نبودی مادر گرامی آم موقع نمازش بهش سپرده بودم بودکه که واست🤲🕋🧿🤲کنع.
کلا ممنونم ازت داش هرشب ب عشق خودت راس ساعت ۱۲ هر جای باشم پای شبکهاتم که نگاه کنم.بدون حتی ی شب غایب شم.عشقی سلطان🤭❤😘🤣💯💢🔥🔥💣خدا پشتو پناهت باشه
آقا اشکان وقتی میگی درخواستی نداریم منظورت اینه که درخواست ها خیلی زیاد هستن و باید اون درخواست ها انجام بشن تا درخواست های الان گزارش بشه
بله
سلام امیر حسین جان میشه مسابقه کنی اومگا و کازو چیدا اوکاد ا را بذاری مسابقه ۷ ستاره ای مرسی
درخواستی نداریم
ویل اسپری و شینگو تاگاگی بهترین مسابقه سال۲۰۱۹ هست من از ویل اسپری خوشم میاد
مسابقه کوشتی کج اگر :۹بجه شب پخش کنیدخیلی عالی میشه❤❤
امکانش نیست
سلام لطفا مچ اسپری و تاکاهاشی تو رسل گینگدام 2020 رو قرار بدید به شدت پیشنهاد میشه هرچه زودتر این مسابقه رو قرار بدید
اسم اون سیندنیشرش ویل آسپری آسکاتر هست
سگ ویل اسپری به رندی اورتن رومن رینز می ارزه
حق به توان دو
مسابقه ویل آسپری و لنس آرچر هم لطفا بزارین. مسابقش خیلی قشنگ و سرعتیه
راستی امیر اسم فینشر ویل استورم بریکر هست
امیرحسین شما که میگید اسپرای بیاد الیت یعنی ژاپن خوب نیست برای چی بیاد الیت ژاپن خیلی بهتراز الیت هست
بعد اگه بخواد بیاد باکنی اومگا احتمال زیاد موقت مثل ساتوشی کوجیما یکی دومسابقه بده