تمامی آرشیوها از ابتدا به ترتیب درحال بارگذاری هستند و به صورت روزانه آپدیت خواهند شد و در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت
آرشیو رویدادهای ECW قرار گرفت , سایر آرشیوها بزودی!!

شو SmackDown تاریخ 08 می 2026

8.8
شو SmackDown تاریخ 08 می 2026 8.8
لینک دانلود اضافه شد!!
گزارش فارسی و صوت گزارش هماهنگ با تمامی کیفیت ها اضافه شد!!
WRESTLING CITY
خانه پرو رسلینگ در ایران

شو SmackDown به تاریخ 08 می 2026

پخش آنلاین یا دانلود

شو SmackDown تاریخ 08 می 2026



معرفی و جزئیات شو

+

شو WWE SmackDown یکی از برندهای اصلی کمپانی WWE و از برنامه‌های مهم هفتگی دنیای پرو رسلینگ است.

این برنامه از سال 1999 آغاز شد و در کنار RAW به یکی از ستون‌های اصلی کشتی کج تلویزیونی تبدیل شد.

شو اسمکدان معمولاً شنبه به وقت ایران پخش می‌شود و شامل مسابقات هفتگی، رقابت‌های قهرمانی و ادامه داستان‌های مهم برند آبی WWE است.



نکات و ابزار دانلود

+
📱 اندروید
MX Player
ADM
🍎 آیفون
VLC Player
Documents
💻 ویندوز
Media Player Classic
IDM
🔴 نکته دانلود: جهت دانلود با نهایت سرعت، ف.شکن را خاموش کنید.
🔵 پشتیبانی: در صورت بروز مشکل در پخش آنلاین یا خرابی لینک‌ها، در بخش نظرات اعلام کنید.
پخش آنلاین یا دانلود

شو SmackDown تاریخ 08 می 2026

WRESTLING CITY

رسلینگ سیتی؛ قدیمی‌ترین و کامل‌ترین آرشیو تخصصی کشتی کج، UFC و بوکس در ایران

برای نمایش لینک‌های دانلود و استریم، لطفاً ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری شوید.
گفتگوی رسلینگ سیتی
143 نظر
پروفایل‌های عمومی کاربران فعال است روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقه‌مندی‌های رسلینگ‌شان را ببینی. تو هم می‌توانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقه‌مندی‌های خودت را کامل کنی.
  1. Mahnaz
    1 ماه قبل

    سلام وقت بخیر
    چرا شو راو قرار نگرفته هنوز؟

    از زحمتتان ممنونم.فقط یه انتقاد داشتم ما مسابقاتو خانوادگی میبینیم لطفا مسابقات رو بدون فحش و الفاظ بد گزارش کنین.
    تشکر از شما

  2. 1 ماه قبل

    آقا امیر حسین خیلی خوب میشه اگه بتونین رویداد های NJPW و GCW رو بزارید من یه رویداد ازشون دیدم و واقعا حال کردم خیلی دوست دارم شما بزارید و از این به بعد از سایت شما ببینیم و لذت ببریم.

  3. 1 ماه قبل

    حرفهای سمی زین تو اسمک داون واقعا عالی و بجا بود،از وقتی کمربند us افتاد دست تریک ابهتش از دست رفت و تقریبا شده تایتل ۲۴/۷ دو،ریدی تریپل اچ بد هم ریدی اونهمه ستاره رو اخراج کردی که برسی به مچ کیت ویلسون و میز با دن هاوزن ها

  4. 1 ماه قبل

    داداش خداوکیلی وقتی برلی ی چیزی توضیح میدی ول نمیکنیا،،،کلا این شوو ما گزارش ندیدیم… دورت بگردم ..تو گزارش نکنی رسلینگ بی معنا میشه،،،خواهش میکنم مسابقه ها رو گزارش بکن… مخصوصا حرف هایی ک بین رسلرها زده میشه رو ترجمه بکن.. مخصوصا در بک استیج تا بفهمیمیم جریان چیه ،خواهشا خواهشا،،،این کارهارو انجام بدی بی نظیری،،با اختلاف بهترین گزارشگر ایرانی میشی….

  5. 2 ماه قبل

    دوتا سوال داشتم شما گفتین نتیجه مسابقه رو دونفری که مسابقه میدن میدونن و داور .یعنی الان که بردران اسو به فاتو میگن مسابقه نده میبازی خبر ندارن کی برنده میشه کی بازنده و دوم اینکه جریان جانی گارگنو چیه و چرا اینجوری شده ممنون از زحماتت

    1. 1 ماه قبل

      نه عزیزم هیچوقت نتیجه مسابقه رو برای بینندگان لو نمیدن
      اگرم جیمی به فاتو گفت مسابقه بدی میبازی از این لحاظ بهش گفته که واسش کری خونده باشه و اونو بخواد منصرف کنه،سوای هر نتیجه ای که توی مسابقه بخواد بدست بیاد

    2. AmirScofield مدیریت
      2 ماه قبل

      موضوع جانی گارگانو طبق شخصیت جدیدی هست که براش در نظر گرفتن که باید ببینیم به کجا ختم میشه و در مورد سوال اولتون اونا دستور دارن طبق سناریو بگن مسابقه نده و اگر قرار باشه در مسابقه دخالت یا نقشی داشته باشن از نتیجه مسابقه خبردار میشن در غیر اینصورت خیر کسی نمیدونه نتیجه چی میشه جز دو کشتی گیر و داور و مسئول مسابقات که در حال حاضر در کمپانی WWE تریپل اچ هستش یا همون پاول لوک

  6. 2 ماه قبل

    سلام شاید از دوران آلبرت که گزارش! میکرد تا شما عزیز! دل ۲۳ سال گذشته. هنوز. یک هفته نشده. شو راه یا اسمکدان رو دنبال کردن قطع شده باشه. ولی اویل مدیرت جدید کمپانی. تحول ایجاد شد!!ولی الان از دوران اون پیر مرد پدر زن اچ بدتر شده. اگر درست گفته باشم آخه. اخراج اون کشتی گیر. مثل یس!یس میگفت یا اخراج اچ سوپر استار فقط!به خاطر! رومن ریننز اخراج شدن. آره کاره. الکی زیاد میشه یا اخراج غول نجریه یا اخراج اون پسر مو بلند که. با عمو رندی کمر بند ترکیب رو داشت نگفتن. چرا اخراج شد شما به من بگو امیر. حسین. سن من کم نیست ده پنجاه. هستم. جای پدر خیلی از شما خوبان

    1. dtm
      1 ماه قبل

      اول بگم اسم پدرزن هانتر یا همون تریپل اچ هست وینس مکمن که این شرکت برای پدربزرگش بود بعد دست به دست رسید به ایشون بله دوران ایشون هم بالا و پایین زیاد داشت دوران گلد آرا یا اتیتود آرا و…
      هم زمان خوب داشت هم بد هانتر هم اولش خوب شروع کرد NXT رو عالی ساخت اما وقتی شو های راو و اسمکدان دستش اومد اول کارش خوب بود اما افتاد تو جاده خاکی
      اون فکشن یس مومنت برای دنیل برایان بود که حق دارید بهش درست بها ندادن مصدوم از ناحیه گردن شد بعدش هم بازم زیاد سناریو خوب براش آماده نشد رفت الیت خب ادج هم همین ماجرا بود میشه گفت قربانی بها گرفتن رومن شد دیگه هم براش برنامه نداشتن اونم رفت الیت
      اون غول نیجریه اخراج نشد هست زیاد تو مین راستر نیست و اون کسی که با رندی یه مدت تیم بود اسمش مت ریدل بود ایشون هم زیادی حاشیه داشت از پخش کردن فیلم ۱۸+ تا دعوا و درگیری های پشت صحنه استعداد خوبی داشت اما مثل پانک زیادی حاشیه داشت

  7. محمد
    2 ماه قبل

    سلام من اشتراک خریدم ولی یه چند وقتی هست که وقتی می خوام وارد اکانت شم می زنه نام کاربری اشتباهه و وقتی با ایمیل وارد می شم می نویسه رمز عبور اشتباهه هر دوش هم درسته
    چیکار کنم ؟

  8. 2 ماه قبل

    سلام امیرحسین جات
    ممنون عزیز بابت تمامی کارهایی که انجام دادی
    میشه شوی داینامایت که سرو و کنی اومگا باهم مچ دادن و کنی اومگا برد رو قرار بدی همین بعد رولوشن بود
    خیلی ممنون

    1. AmirScofield مدیریت
      2 ماه قبل

      لطفا کمی شرایط رو درک کنید
      اینترنت کشور ملی هست و دسترسی ها به صورت وحشتناکی سخت شده دوست عزیز
      گاهی واقعا فکر میکنم بعضیاتون در بین ما زندگی نمیکنید یا خبر ندارید اوضاع چجوریه

  9. 2 ماه قبل

    امیرحسین خسته نباشی مرسی برای اینکه تو این شرایط کشتی کج بقیه ازمون محروم کردن تو حداقل میزاری برامون یه خواهش داشتم اگه نتا اوکی شد خیلی دوست دارم آرشیو شو های و پی پر ویو های ان ایکس تی که میدونم خودتم عاشق زرد و مشکی ان ایکس تی هستی رو اوکی کنی تو سایت مرسی بازم