شو SmackDown تاریخ 08 می 2026
لینک دانلود اضافه شد!!
گزارش فارسی و صوت گزارش هماهنگ با تمامی کیفیت ها اضافه شد!!
گفتگوی رسلینگ سیتی
143 نظر
پروفایلهای عمومی کاربران فعال است
روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقهمندیهای رسلینگشان را ببینی. تو هم میتوانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقهمندیهای خودت را کامل کنی.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
ورود/عضویت


سلام شو راو این هفته رو قرار میدید در اینده ؟ میدونم اوضاع نت رو فقط خواستم روال کار بدونم به ترتیب قرار میگیره ؟
بله همه شوهای جدید به ترتیب قرار میگیرند
اقا راو این هفته چرا هنوز قرار نگرفته؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام. با عرض خسته نباشید
شو راو قرار نمیگیره ؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
راو داداش کی قرار میگیره؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
وقت بخیر شو راو این هفته می قرار میگیرع؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
دوستان نت که قطع است چطوری شو ها بالا میاد
چرا شو راو نمیزارین
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام وقت بخیر
چرا شو راو قرار نگرفته هنوز؟
از زحمتتان ممنونم.فقط یه انتقاد داشتم ما مسابقاتو خانوادگی میبینیم لطفا مسابقات رو بدون فحش و الفاظ بد گزارش کنین.
تشکر از شما
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو چی شد؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام شو RAW کی قرار میگیره ؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
داداش چرا خیلی طول میکشه تا شو هفتگی در سایت میزارد الان شو راو باید بیاد الان چهار شنبه هنوز نیامده خودش هر دو شنبه باید اماده باشه میشه هرچی زودتر داخل سایت بزارید
شو راو این هفته قرار نگرفت؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
راو تاریخ ۱۱ می رو کیمیذارین؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
امیر جان سلام ممنون از زحماتت داداش raw کی میزاری مرسی
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
داداش نیستی بیزحمت شو راو بزار
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ببخشید شو را ۱۱ می قرار میگیره؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو رو نمیزارید ؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام راو این هفته کی آپلود میشه ؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو این هفته چه موقع انتشار میشه در سایت ؟؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام خسته نباشید شو راو رو کی قرار میدین تو سایت؟
ممنون
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
چرا راو این هفته رو نمیزارید؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام امیرحسین جان خسنه نباشی، داداش شو راو تا کی قرار میگیره روی سایت؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام راو رو کی میزارید ؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
داداش شو جدید کی میزاری؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو و کالیژن رو کی قرار میدین؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
داش راو رو نمیزاری؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام لطفا راو جدید رو قرار دهید
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام ببخشید گزارش raw را کی میزارید
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام امیرحسین خوبی شوراو بعد بک کلش نزاشتی
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
سلام امیرحسین جان خوبی خسته نباشی داداشم میخواستم بپرسم شو راو رو میزاری روی سایت؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو تاریخ 2026/5/11 رو قرار نمیدین؟ سه روز گذشت…
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راوووووؤووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
باسلام و خسته نباشید
خواستم بدونم راء این هفته چه زمانی آپلود میشه؟
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
داداش RAW دوشنبه شب بعد بکلش چرا اپلود نشده
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو برگزار نشده این هفته؟ لعنتیا اینترنتو قطع کردن نمیدونیم چه خبره!
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
شو راو کی قرار میگیره
پوزش بابت تاخیر
قرار گرفت دوست عزیز
مستند hulk hogan real american کی قرار میگیره
تا 24 الی 48 ساعت اینده قرار میگیره
آقا امیر حسین خیلی خوب میشه اگه بتونین رویداد های NJPW و GCW رو بزارید من یه رویداد ازشون دیدم و واقعا حال کردم خیلی دوست دارم شما بزارید و از این به بعد از سایت شما ببینیم و لذت ببریم.
حرفهای سمی زین تو اسمک داون واقعا عالی و بجا بود،از وقتی کمربند us افتاد دست تریک ابهتش از دست رفت و تقریبا شده تایتل ۲۴/۷ دو،ریدی تریپل اچ بد هم ریدی اونهمه ستاره رو اخراج کردی که برسی به مچ کیت ویلسون و میز با دن هاوزن ها
پی پر ویو های نیو ژاپن و GCW هم کاش قرار میدادین
داداش خداوکیلی وقتی برلی ی چیزی توضیح میدی ول نمیکنیا،،،کلا این شوو ما گزارش ندیدیم… دورت بگردم ..تو گزارش نکنی رسلینگ بی معنا میشه،،،خواهش میکنم مسابقه ها رو گزارش بکن… مخصوصا حرف هایی ک بین رسلرها زده میشه رو ترجمه بکن.. مخصوصا در بک استیج تا بفهمیمیم جریان چیه ،خواهشا خواهشا،،،این کارهارو انجام بدی بی نظیری،،با اختلاف بهترین گزارشگر ایرانی میشی….
اگناااااااااللللللج رومن رینز
دوتا سوال داشتم شما گفتین نتیجه مسابقه رو دونفری که مسابقه میدن میدونن و داور .یعنی الان که بردران اسو به فاتو میگن مسابقه نده میبازی خبر ندارن کی برنده میشه کی بازنده و دوم اینکه جریان جانی گارگنو چیه و چرا اینجوری شده ممنون از زحماتت
نه عزیزم هیچوقت نتیجه مسابقه رو برای بینندگان لو نمیدن
اگرم جیمی به فاتو گفت مسابقه بدی میبازی از این لحاظ بهش گفته که واسش کری خونده باشه و اونو بخواد منصرف کنه،سوای هر نتیجه ای که توی مسابقه بخواد بدست بیاد
موضوع جانی گارگانو طبق شخصیت جدیدی هست که براش در نظر گرفتن که باید ببینیم به کجا ختم میشه و در مورد سوال اولتون اونا دستور دارن طبق سناریو بگن مسابقه نده و اگر قرار باشه در مسابقه دخالت یا نقشی داشته باشن از نتیجه مسابقه خبردار میشن در غیر اینصورت خیر کسی نمیدونه نتیجه چی میشه جز دو کشتی گیر و داور و مسئول مسابقات که در حال حاضر در کمپانی WWE تریپل اچ هستش یا همون پاول لوک
و حالا کل تیم نویسنده و کسانی که تو گوریلا هستند
ممکن هم هست حالا کشتی گیرانی که با هم دوستن نتیجه رو به هم میگن
خیر این یک قانونه
کالیژن کی آپلود میشه ؟ مچ کارد خوبی داشت
تا فردا قرار میگیره کوروش جان این هفته با رویداد بکلش در یک روز شد و اولویت با رویدادها هستش همیشه
کالیژن و هم بزار داداش
گفت تا شب میزاره امیدوارم زودتر بزاره
داش آرشیو NXT رو هم بزار
سلام شاید از دوران آلبرت که گزارش! میکرد تا شما عزیز! دل ۲۳ سال گذشته. هنوز. یک هفته نشده. شو راه یا اسمکدان رو دنبال کردن قطع شده باشه. ولی اویل مدیرت جدید کمپانی. تحول ایجاد شد!!ولی الان از دوران اون پیر مرد پدر زن اچ بدتر شده. اگر درست گفته باشم آخه. اخراج اون کشتی گیر. مثل یس!یس میگفت یا اخراج اچ سوپر استار فقط!به خاطر! رومن ریننز اخراج شدن. آره کاره. الکی زیاد میشه یا اخراج غول نجریه یا اخراج اون پسر مو بلند که. با عمو رندی کمر بند ترکیب رو داشت نگفتن. چرا اخراج شد شما به من بگو امیر. حسین. سن من کم نیست ده پنجاه. هستم. جای پدر خیلی از شما خوبان
اول بگم اسم پدرزن هانتر یا همون تریپل اچ هست وینس مکمن که این شرکت برای پدربزرگش بود بعد دست به دست رسید به ایشون بله دوران ایشون هم بالا و پایین زیاد داشت دوران گلد آرا یا اتیتود آرا و…
هم زمان خوب داشت هم بد هانتر هم اولش خوب شروع کرد NXT رو عالی ساخت اما وقتی شو های راو و اسمکدان دستش اومد اول کارش خوب بود اما افتاد تو جاده خاکی
اون فکشن یس مومنت برای دنیل برایان بود که حق دارید بهش درست بها ندادن مصدوم از ناحیه گردن شد بعدش هم بازم زیاد سناریو خوب براش آماده نشد رفت الیت خب ادج هم همین ماجرا بود میشه گفت قربانی بها گرفتن رومن شد دیگه هم براش برنامه نداشتن اونم رفت الیت
اون غول نیجریه اخراج نشد هست زیاد تو مین راستر نیست و اون کسی که با رندی یه مدت تیم بود اسمش مت ریدل بود ایشون هم زیادی حاشیه داشت از پخش کردن فیلم ۱۸+ تا دعوا و درگیری های پشت صحنه استعداد خوبی داشت اما مثل پانک زیادی حاشیه داشت
چجوری مطلع بشم شوها کی بارگذاری میشن
هر از گاهی به سایت سر بزنید مشخص میشه بزودی یک کانال در پیام رسان بله میزنیم
من همیشه از سمی زین متنفر بودم و هستم ولی امشب داشت حق میگفت. البته هنوز طرف تریکما چیزی عوض نمیشه😂
سلام و درود. backlash رو کی میدازین؟
فردا تا قبل از غروب
امیر بکلش فردا آخر شب گزارش میشه؟
بله حتما
درود و سپاس خدمت امیر حسین عزیز ❤️
درود و خسته نباشید
پخش آنلاین شوی اصلی خرابه ممنون میشم درستش کنید ممنون
تمامی کیفیت ها تست شدند و مشکلی ندارن دوست عزیز
بله ممنون رفتم بیرون و اومدم درست شد
امیر فردا بکلشه قرارش میدی ؟
بله تا ظهر قرار میگیره
امیر حسین داداش خسته نباشی خدا قوت
امیرحسین بخش درخواست ها حذف شد
کی قرار دوباره بیاد
بزودی فعال میشه مجدد
سلام امیر حسین کی میزار گزارش فارسی رو
قرار گرفت
سلام و درود شو بکلش که امشب برگزار می شود تا کی قرار میدید ؟؟
تا فردا ظهر
درود امیر جان
شبت بخیر
گزارش فارسی اسمکدان رو کی میزا ری ؟؟؟
قرار گرفت
امیر جان سلام
خسته نباشی
گزارش فا رسی اسمکدان کی آماده میشه داداش؟
قرار گرفت
سلام شب شما بخیر، ممنون از زحماتتون. این شو شنبه شب ویژه AEW در سایت قرار خواهد گرفت بعد از برگزاری؟
مرسی امیرحسین جان که تو این شرایط و نت و سختی داری شوهارو مرتب واسمون میزاری
تو تکی
سلام مستند hulk hogan real american را لطفا قرار دهید
کلا ۴ قسمت هست حجم کلشون هم میشه ۴ گیگ
مستند دریافت شده و اپلود شده بزودی پستش قرار میگیره
مچکرم
چی شد
قرار گرفت
سلام تا چه ساعتی قرار میدید؟
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
سلام و درود تا چه ساعتی قرار میگیرد ؟
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
سلام گزارش فارسی کی میاد
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
الان راو افتر منیا رو چجوری دان کنیم؟
کی گزارش فارسیش میاد
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
سلام من اشتراک خریدم ولی یه چند وقتی هست که وقتی می خوام وارد اکانت شم می زنه نام کاربری اشتباهه و وقتی با ایمیل وارد می شم می نویسه رمز عبور اشتباهه هر دوش هم درسته
چیکار کنم ؟
با همون ایمیل و رمز یک تا شیش وارد بشید و سپس از طریق پنل رمزتون رو عوض کنید
سلام توی برنامه های ایرانی کانال یا گروه دارین؟
بزودی در بله کانال خواهیم زد
سلام امیرحسین جات
ممنون عزیز بابت تمامی کارهایی که انجام دادی
میشه شوی داینامایت که سرو و کنی اومگا باهم مچ دادن و کنی اومگا برد رو قرار بدی همین بعد رولوشن بود
خیلی ممنون
سلام این شو تا چه ساعتی قرار میگیرد ؟
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
اگه کودی در آینده تایتل و به گانتر ببازه فیودش با پانک چی میشه؟
کی می اید
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه
قبلا آپدیت تر بودید. الان که اشتراکی کردید شو ها دیرتر قرار میگیرند.
لطفا کمی شرایط رو درک کنید
اینترنت کشور ملی هست و دسترسی ها به صورت وحشتناکی سخت شده دوست عزیز
گاهی واقعا فکر میکنم بعضیاتون در بین ما زندگی نمیکنید یا خبر ندارید اوضاع چجوریه
امیرحسین خسته نباشی مرسی برای اینکه تو این شرایط کشتی کج بقیه ازمون محروم کردن تو حداقل میزاری برامون یه خواهش داشتم اگه نتا اوکی شد خیلی دوست دارم آرشیو شو های و پی پر ویو های ان ایکس تی که میدونم خودتم عاشق زرد و مشکی ان ایکس تی هستی رو اوکی کنی تو سایت مرسی بازم
خواهش میکنم علی جان نظر لطفته و همش انجام وظیفه است
بله حتما آرشیو رویدادهای زرد و مشکی بزودی اپدیت میشه
سلام خسته نباشید من چندین سال رسلینگ دنبال میکنم ممنون بابت همه چیز مرسی
گزارش فارسی کی میاد
در حال آپلود هستش
گزارش فارسی تا آخرشب اضافه میشه