تمامی آرشیوها از ابتدا به ترتیب درحال بارگذاری هستند و به صورت روزانه آپدیت خواهند شد و در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت
آرشیو رویدادهای ECW قرار گرفت , سایر آرشیوها بزودی!!

شو SmackDown تاریخ 24 آوریل 2026

8.9
شو SmackDown تاریخ 24 آوریل 2026 8.9
لینک دانلود اضافه شد!!
گزارش فاسری و صوت گزارش هماهنگ با تمامی کیفیت ها اضافه شد!!
WRESTLING CITY
خانه پرو رسلینگ در ایران

شو SmackDown به تاریخ 24 آوریل 2026

پخش آنلاین یا دانلود

شو SmackDown تاریخ 24 آوریل 2026



معرفی و جزئیات شو

+

شو WWE SmackDown یکی از برندهای اصلی کمپانی WWE و از برنامه‌های مهم هفتگی دنیای پرو رسلینگ است.

این برنامه از سال 1999 آغاز شد و در کنار RAW به یکی از ستون‌های اصلی کشتی کج تلویزیونی تبدیل شد.

شو اسمکدان معمولاً شنبه به وقت ایران پخش می‌شود و شامل مسابقات هفتگی، رقابت‌های قهرمانی و ادامه داستان‌های مهم برند آبی WWE است.



نکات و ابزار دانلود

+
📱 اندروید
MX Player
ADM
🍎 آیفون
VLC Player
Documents
💻 ویندوز
Media Player Classic
IDM
🔴 نکته دانلود: جهت دانلود با نهایت سرعت، ف.شکن را خاموش کنید.
🔵 پشتیبانی: در صورت بروز مشکل در پخش آنلاین یا خرابی لینک‌ها، در بخش نظرات اعلام کنید.
پخش آنلاین یا دانلود

شو SmackDown تاریخ 24 آوریل 2026

WRESTLING CITY

رسلینگ سیتی؛ قدیمی‌ترین و کامل‌ترین آرشیو تخصصی کشتی کج، UFC و بوکس در ایران

برای نمایش لینک‌های دانلود و استریم، لطفاً ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری شوید.
گفتگوی رسلینگ سیتی
55 نظر
پروفایل‌های عمومی کاربران فعال است روی نام کاربران کلیک کن تا پروفایل و علاقه‌مندی‌های رسلینگ‌شان را ببینی. تو هم می‌توانی از پنل کاربری، تصویر پروفایل و علاقه‌مندی‌های خودت را کامل کنی.
  1. 2 ماه قبل

    نوشتید کیفیت 1080p و وقتی دانلود می‌کنی میبینی درواقع رزولوشن فایل 720p هست! این چه وضعشه؟! پنج گیگ حجم برای رزولوشن 720p و فریم‌ریت 24fps؟! دفعه‌ی قبل هم درمورد موضوع فریم‌ریت شوها کامنت گذاشتم. فریم‌ریت اصلی این شوهای ورزشی 60fps هست. اگر دلیل اینکه با فریم‌ریت اصلی آپلود نمی‌کنید اینه که حجمش زیاده و فضای کافی ندارید، لااقل با 30fps انکود و آپلود کنید که آدم حداقل موقع نگاه‌کردن اذیت نشه، چون 24fps برای شوهای ورزشی به‌شدت آزاردهنده و غیراستاندارد هستش. اگر هم که امکان و فضاش هست، در کنار بقیه‌ی کیفیت‌ها، 1080p60 رو هم آپلود کنید که کسایی که میخوان بتونن دانلود کنند و لذت ببرن. لطفاً این موضوع رو پیگیری کنید. رزولوشن هم قبل از نوشتن، چک کنید که رزولوشن فایل هم همونی باشه که می‌نویسید. لابد رزولوشن فایل 720pای هم که گذاشتید، درواقع 480p هست!

    1. AmirScofield مدیریت
      2 ماه قبل

      سینا جان من قبل تر هم در کامنت یکی از دوستان دقیق توضیح دادم
      رزوولوشن ها مبنی بر اصالت کیفیت نیستند مبنی ارزش گذاری بر اساس بیت ریت ویدئو هستش که کیفیت 1080 دارای 4700 بیت ریت هست و 720 دارای 3000 بیت ریت هستش
      انکود های رسمی بسیاری داریم که به اسم 1080 ارائه میدن اما ابعاد تصویر حتی از 720 هم کمتر هستش این مورد اصلا برای مقایسه مناسب نیست
      اما در خصوص fps حق با شماست اما اکنون با توجه به شرایط اینترنت و سختی های زیاد برای اپلود شوها و رویدادها قعلا بالاترین کیفیت ممکن مقدور نیست اما حق با شماست fps دارای 60 ریت گزینه عالی هستش
      لطفا کمی صبور باشید تا این مورد هم طی مرور زمان برطرف یشه دوست عزیز
      فعلا تو این شرایط لطفا کمی همکاری کنید ممنون میشم

      1. 2 ماه قبل

        درسته که بیت‌ریت هم مهمه، ولی دیگه اینجوریم نیست که بگیم فقط بیت‌ریت مهمه. روزلوشن هم که میشه همون وضوح تصویر، دقیقاً به اندازه‌ی بیت‌ریت مهمه. الان مثلاً میشه بیای شو رو با رزولوشن 144p و بیت‌ریت ۹،۰۰۰ انکود کنی و بگی «نه، این الان بیت‌ریتش به اندازه‌ی ویدیوی 1080p60 هست و عالیه، هیچ فرقی نداره.»؟!

        درمورد فریم‌ریت هم گفتم که اگر امکان و فضاش هست و براتون مقدوره، نسخه‌ی 60fps رو هم در کنار بقیه‌ی نسخه‌ها آپلود کنید. اگر هم که امکانش نیست، حداقل دیگه اون 24fps رو بکنید همون 30fps که بشه لااقل تماشا کرد. تماشاکردن شوی ورزشی با اون همه سرعت حرکت دوربین و بقیه چیزا، با 24fps واقعاً عذابه. رسماً تصویر لگ داره و نمی‌تونه پابه‌پا بیاد. حتی صدا هم باهاش هماهنگ نیست و یکی دو ثانیه تأخیر توش هست.

  2. 2 ماه قبل

    سلام داش امیرحسین.ایشالا سالم و سرحال باشی همیشه.یه مشکل کوچیک هست اونم واس راو افتر منیا وقتی میزنم بره داخل ارور میده یه پلیسه میاد مگه صفحه پیدا نشده فلان.یه سوالم دارم که کودی رودز تو کدوم شو دوباره کمربند از مکینتایر گرفت اگ تاریخ بدی ممنون مشم.مواظب خودتم باش.

  3. 2 ماه قبل

    سلام داداش گلم خواستم بابت زحماتی که میکشی ازت تشکر کنم واقعا خیلی مردی که تو این شرایط سخت برای دیدن کشتی ها با مبلغ ناچیز شوهارو در اختیار ما قرار میدی برعکس خیلی از شبکه ها که واسه دیدن یک شو فقط یک شو 100هزارتومان باید بدی ممنون بابت همه چیز

    1. AmirScofield مدیریت
      2 ماه قبل

      در ورزها و شرایط عادی که وظیفه مونه که خدمات رو ارائه بدیم و در این شرایط سخت این وظیفه ارزشش چندین برابر میشه
      ما در این مرجع دنبال پول نیستیم و میخوایم کنار همدیگه از این هنر لذت ببریم و چند ساعتی سرگرم بشیم
      به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی ما چنین مبلغ سنگینی که فرمودید رو هیچوقت از کسی دریافت نمیکنیم
      ما همه یک خانواده هستیم و باید دست هم رو بگیریم و این کمترین کاریه که ما در این مرجع میتونیم انجام بدیم
      خوشحالم که لذت میبرید

  4. Esi
    2 ماه قبل

    چرا نظرات منو توی سایت نمیذارید؟؟؟؟
    چون گفتم کیفیت ویدیو شوهارو بهتر کنید؟
    هنوزم میگم،،سایت همه چی کامله فقط کیفیت ویدیو شوها خیلی تو ذوق میزنه لطفا رسیدگی کنید

  5. 2 ماه قبل

    امیرحسین جان من به عشق این مسابقات گلچین اشتراک خریدم
    لطفا این لینکارو درست کن هر چه زودتر و اینکه مسابقاتی داشتید که حذف شدن از بخش گلچین مثل جان سینا و باتیستا . شان مایکلز و برت هارت و چند تا مسابقات زنان . کنی امگا و کازوچیکا اوکادا وغیره که خیلی زیاد بودن اونارو لطفا هر چه زودتر قرار بده و تاریخ اون رو بهم بگو ممنون

  6. 2 ماه قبل

    امیرحسین جان لطفا aew collision رو بزار برای دانلود و شوهای هفتگی nxt و داینامایت و roh و tna wrestling هم خواهشا بصورت هفتگی بزار لینک دانلودشو چون تنها سایتی هستیدکه بدون فیلتره تو این شرایط جنگ

  7. 2 ماه قبل

    آقا چجوری میشه اسمک یک شب پیش رو میزاری بعد الان نزدیک دو هفته هست یه داینامایت رو که می خوای بزاری هی ایشالا بزودی میکنی ؟
    اگه میخوای یه اشتراک جدا بزار برای اونها هم که هرکی خواست خرید کنه که برای شما هم بصرفه

  8. 2 ماه قبل

    با سپاس و احترام
    کیفیتایی که قرار میدید افتضاحه افتضاح
    فقط به این نیس که شما شو رو زود قرار بدید،،والا من حاضرم شو رو با تأخیر ببینم ولی کیفیت بهتر،،این مشکل کیفیت شو رو حل کنید دیگه سایتتون حرف نداره